.Hehe, heb 'm zelf ook.
Commentaar geef je zelf al, en mooie foto's!
Jullie zijn een leuke combi!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Bedankt voor de tips, heb er gisteren aan gewerkt, en ze liep als een zonnetje
Paar kleine meningsverschillen, haha, maar verder was ze onwijs lief!
Is altijd wennen een ander paard, en ik zie dat jij veel an NH doet, dan moet je ook even omschakelen denk ik?
) is dit een stuk harder aanpoten, haha!
goed uitziet. foto is moment opnamen denk dat we volgende keer foto moeten maken als ze echt alles maar dan ook echt alles eng vindt. mevrouw rijdt een uur in de bak niets aan de hand en ineens is een deur wel heel erg eng. eng genoeg om er vandoor te gaan
dat ze niets mankeert hebben we nu zeker uitgesloten. we zijn 400 euro verder en de healer vertelde ons dingen die we allang wisten. kortom er is niets aan de hand en geen verklaring waarom ze doet wat ze nu doet. enigste is altijd blijven lachen hoe moeilijk het ook is.
Het paard spreekt me heel erg aan, mooie warme kleur ook!
Lekker op je kont zitten, schouders naar achter, borst naar voor en je handen dragen. Ik ben er zelf ook al hard mee aan het werk
Succes!
Maar ook een heel lang paard! Je rijdt haar veel te kort vind ik, waardoor ze ook eng knikt in de hals. Probeer haar de eerste 20 minuten en het laatste kwartier echt vw-nw te rijden en pak haar nog niet te veel vast vanvoor, daar kun je haar nog niet genoeg naar toe rijden nu. Hoe langer je haar in deze houding gaat rijden, hoe mee rprotest er volgens mij ook komt. Het is een prachtig paard, wees er zuinig op
). Vandaag dus heel veel met m'n zit, en heel veel naar de ontspanning gereden, en dat was gewoon echt heel fijn.
Lachen is inderdaad moeilijk als het zoals vrijdag gaat, haha, maar vandaag was ik wel héúl trots op d'r hoor!Myukii schreef:Simmie: Ook daar heb ik vandaag op gelet, ik begrijp wat je bedoelt, maar voel het verschil tussen inknikken en niet inknikken zelf alleen niet. Heb wel m'n benen lang gemaakt bij voltes en wendingen, dus hoop dat dat geholpen heeft, maar misschien moet ik er weer een foto van hebben, dat ik het verschil wel zíé.
GinnyBanshee schreef:idd joyceen ik vind echt niet dat ze te diep loopt, het is nu even belangrijk om haar lager in te stellen want ze houd ongelofelijk vast..
Soprano schreef:Leuk paardje! Maar je handen moeten inderdaad een heel stuk hoger, op sommige foto's liggen ze op je benen! Verder heb ik ook het gevoel dat je je rug hol maakt? (Op sommige foto's) Maar jullie zijn een leuke combi!
Soprano 
). Het viel me op dat je je been afsteekt op sommige fotos (sowieso foto 1 dacht ik), en vooral bij een rennerig paard moet je lekker je been er aan houden en er aan rijden!
), en het gaat nu op de grond en op het paard wel wat beter, maar ik let er al zó hard op, zo'n rotgedoe, haha, dat ik eigenlijk geen zin heb om er nog harder m'n best voor te doen
Iets hoger houden en zelf ook ontspannen.... Komt vast wel goed. Misschien de winterkriebels die sommige paarden nog weleens kunnen hebben???
ziet er verder leuk uit hoor
en mijn paard laat ook heel moeilijk los ik kan er ook nog wel eens gefrustreerd van raken maar komt vanzelf wel