Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:
niet alleen omdat je pony wat te kort in de hals is, maar ook omdat ik niet vaak een knik zie in de ellebogen
dat ziet er meteen ook veel netter uit.
Ik hou wel van palo's haha 
die tenen

het gaat ook wel wennen zijn voor je pony (aangezien hij uit zichzelf zo gaat lopen) dus kan je af en toe wel minder contact hebben ondertussen maar als je langzaamaan verlengt zou dat geen probleem mogen zijn. Bisous14 schreef:veel rechte lijnen rijden, pony goed tussen twee benen, op twee teugels rijden. ophouding en been geven en dan op dat moment weer loslaten en teugel een klein stukje willen verlengen. minimaal en zo steeds wat verder. probeer wel continue verbinding te houden, anders volgt je pony niet. blijf daarbij lekker voorwaarts van achter naar voren rijden. weet niet of je hier wat aan hebt. durf toe te staan naar voren met je handenIk hoor veel mensen zeggen: meer hals lengte creeren, waar ik het helemaal mee eens ben. Maar iemand ook tips hoe ik dit moet doen?
Bisous14 schreef:Enne hoe kom ik van die kapstokpoten af??
Bolzak23 schreef:Hallooo Je zei dat het een welsh arabier is maar weet je ook welke pa en moe je pony heeft??? Veel gelijkenis kijk maar een s in mijn profiel
Ik weet helaas niet de vader en moeder van Bisousrumay schreef:Ik weet niet of het door de manier van fotonemen komt maar het lijkt erop dat je op de rechterhand iets naar binnen hangt, zie dit bij veel mensen is een lastig probleem, maar probeer ook in de bochten rechtop te blijven.
Erg leuk paardje
)

Bisous14 schreef:Bolzak23 schreef:Hallooo Je zei dat het een welsh arabier is maar weet je ook welke pa en moe je pony heeft??? Veel gelijkenis kijk maar een s in mijn profiel
Wow jou knappe paardje heeft inderdaad veel weg van mijn paardje!!Ik weet helaas niet de vader en moeder van Bisous