Elino ( fell pony ) @ oefenparcours!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Slotty

Re: Elino ( fell pony ) @ oefenparcours!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 11:38

haha, er komen hier hele famillie's tot stand Vork kunnen jullie een meeting houden!

Leuk pony, loopt en springt netjes Ja Ziet er allemaal rustig uit, en dat is goed! De pony springt het trouwens makkelijk! hoe hoog was dit? want je kan best wat hoger.. als je maar niks overhaast! Succes Knipoog

Redbull_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 16:57

Slotty schreef:
haha, er komen hier hele famillie's tot stand Vork kunnen jullie een meeting houden!

Leuk pony, loopt en springt netjes Ja Ziet er allemaal rustig uit, en dat is goed! De pony springt het trouwens makkelijk! hoe hoog was dit? want je kan best wat hoger.. als je maar niks overhaast! Succes Knipoog

Dit was denk ik 50 of 60 cm ..
Het was idd heel erg laag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 10:14

Woow. leuk beestje Knipoog

Probeer zelf eers een actief pacour te springen. het is makkelijker om ze over een tijdje terug te moeten rijden in het pacour dan vooruit. En gallopeer gewoon door ipv elke x in draf te gaan. Dat leer je ze dan aan en dan doen ze dat over een tijdje altijd. Probeer Elino in de goede gallop te laten landen door boven de hindernis naar de volgende hindernis toe te kijken. Als het dan even niet lukt moet je gewoon door galloperen of een volte maken, in draf gaan en dan weer aangalloperen. Dus gewoon in gallop naar de hindernis ipv in draf.
ik hoop dat je hier iets aan hebt Knipoog

Redbull_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 13:48

__Marloes schreef:
Woow. leuk beestje Knipoog

Probeer zelf eers een actief pacour te springen. het is makkelijker om ze over een tijdje terug te moeten rijden in het pacour dan vooruit. En gallopeer gewoon door ipv elke x in draf te gaan. Dat leer je ze dan aan en dan doen ze dat over een tijdje altijd. Probeer Elino in de goede gallop te laten landen door boven de hindernis naar de volgende hindernis toe te kijken. Als het dan even niet lukt moet je gewoon door galloperen of een volte maken, in draf gaan en dan weer aangalloperen. Dus gewoon in gallop naar de hindernis ipv in draf.
ik hoop dat je hier iets aan hebt Knipoog

Ja, ik heb hier degelijk wel iets aan.
Maar ik ga elke keer in draf omdat hij overspringt naar een andere gallop en dan zit ie overkruist.
Maar in elk geval bedankt!:D