drachtige mel@working L2 dresuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NathalieBerg

Re: drachtige mel@working L2 dresuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 17:25

Ik weet dat het al vaak gezegt is.
Maar probeer iets je bekken te kantelen. voor de rest ziet het er echt prachtig uit! Leuk stel !

Liefs Nathalie

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 17:28

Hallo,

Je hebt een mooi paardje en ik hoop dat er een gezond veulen uit komt!

Nu even een paar verbeterpuntjes
1) Je maakt je rug erg hol, probeer je bekken te kantelen , ik heb precies hetzelfde Clown
2) Ik ben ook niet zo'n voorstander van een slof. Maar jij hebt hem volgens mij ook niet zo strak zo te zien

laura

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 19:20

Al het commentaar is eigenlijk al gegeven, ga er volledig mee in!
Ik wil je niet verder naar beneden halen ofzo hoor, maar ben het gewoon met de andere eens.
En doe alsjeblieft iets aan die rug van je! En niet zeggen van: "Het lukt me niet."
Daarmee kom je niet verder, over een paar jaar heb je er echt last van hoor! Dit is niet om aan te zien, ik krijg er alweer pijn van.. Nagelbijten / Gniffelen
Ik moest ook naar een fysio toen ik last van me rug enz, had. Gewoon doen hoor!

Verder heb je een leuke pony, leuke combi ook.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 19:35

Bellie2 schreef:
maximee schreef:
Mmm ja L2 en niet zonder slof nageefelijk is een beetje raar Knipoog.
Verder is al het commentaar al gegeven en vind ik het niet nodig om het nog eens te herhalen.

Een leuk paard heb je heel veel suc6 en plezier samen nog!! Lachen

weetje wat ik nou zo dom vind?????!:S Iedereen heeft het overcde slof dat jet zo slecht is enzo maar LEES eens het bovenste stukje daar staat WAAROM ze de slof gebruikt, en jullie kunnen het ook wel allemaal gemakkelijk achter jullie beeldscherm intypen maar volgens mij zijn juliie ook niet allemaaal L2 ruiters of hoger!Dus je kan ook de leuke dingen wel ff benoemen dan alleen maar hetzelfde kritiek van wat de eerste persoon al zij!

Rustig aan, denk aan je hart... Ze zet een topic hier op Bokt om te laten zien wat ze met haar paard doet en ze weet dat er mensen gaan reageren. Er zijn mensen die commentaar hebben op haar stijl, dat had ze van te voren kunnen weten. En om te kunnen zien dat het nog niet lekker ontspannen is hoef je geen L2 of hoger te zijn. Maar als je het graag anders wilt, geef ik wel ff commentaar: Ik hou ook niet van een slof als je niet weet hoe je hem moet gebruiken. En als je instructrice zegt dat je maar een slof moet gebruiken, had ik de instructrice de laan uit geschopt. De instructrice moet jouw hulpmiddel zijn, niet de slof.

Vork

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:21

jeeetje wat zijn we weer super negatief. ik heb ook een slof gebruikt om ongeveer de zelfde reden en ook een half uurtje na het los rijden. ik zeg je als je hem goed gebruikt (ik neem aan de die instrutice echt wel weet wat ze doet aangezien je in die 3 jaar al van alles hebt geprobeert) dat het goed komt. als je maar niet voor een te lange periode achter elkaar met slof blijft rijden. het heeft bij mijn paardje enorm geholpen ze is onstpannen en niet meer zo tegen de hand als eerst (ik rij daarom nu ook al een tijd niet meer met slof.

mensen wees aub een beetje vriendelijker........

[edit} doe alsjeblieft wat aan je rug echt super slecht voor jezelf.

veder een leuke pony om te zien Vork

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 08:18

lovelucydan schreef:
jeeetje wat zijn we weer super negatief. ik heb ook een slof gebruikt om ongeveer de zelfde reden en ook een half uurtje na het los rijden. ik zeg je als je hem goed gebruikt (ik neem aan de die instrutice echt wel weet wat ze doet aangezien je in die 3 jaar al van alles hebt geprobeert) dat het goed komt. als je maar niet voor een te lange periode achter elkaar met slof blijft rijden. het heeft bij mijn paardje enorm geholpen ze is onstpannen en niet meer zo tegen de hand als eerst (ik rij daarom nu ook al een tijd niet meer met slof.

mensen wees aub een beetje vriendelijker........

[edit} doe alsjeblieft wat aan je rug echt super slecht voor jezelf.

veder een leuke pony om te zien Vork

Dat dikgedrukte en onderstreepte gedeelte zegt volgens mij genoeg, of niet?!

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:20

idd 3 jaar lang en dan nu pas de slof .
der zijn genoeg hulpmiddelen dan alleen de slof.
en der zijn veel mensen die niet starten en wel goed kunnen rijden hoor.