Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bellie2 schreef:maximee schreef:Mmm ja L2 en niet zonder slof nageefelijk is een beetje raar.
Verder is al het commentaar al gegeven en vind ik het niet nodig om het nog eens te herhalen.
Een leuk paard heb je heel veel suc6 en plezier samen nog!!
weetje wat ik nou zo dom vind?????!:S Iedereen heeft het overcde slof dat jet zo slecht is enzo maar LEES eens het bovenste stukje daar staat WAAROM ze de slof gebruikt, en jullie kunnen het ook wel allemaal gemakkelijk achter jullie beeldscherm intypen maar volgens mij zijn juliie ook niet allemaaal L2 ruiters of hoger!Dus je kan ook de leuke dingen wel ff benoemen dan alleen maar hetzelfde kritiek van wat de eerste persoon al zij!
lovelucydan schreef:jeeetje wat zijn we weer super negatief. ik heb ook een slof gebruikt om ongeveer de zelfde reden en ook een half uurtje na het los rijden. ik zeg je als je hem goed gebruikt (ik neem aan de die instrutice echt wel weet wat ze doet aangezien je in die 3 jaar al van alles hebt geprobeert) dat het goed komt. als je maar niet voor een te lange periode achter elkaar met slof blijft rijden. het heeft bij mijn paardje enorm geholpen ze is onstpannen en niet meer zo tegen de hand als eerst (ik rij daarom nu ook al een tijd niet meer met slof.
mensen wees aub een beetje vriendelijker........
[edit} doe alsjeblieft wat aan je rug echt super slecht voor jezelf.
veder een leuke pony om te zien