Je zit ook mooi recht op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
missanous schreef:maarre op welk niveau komt de travers dan ter sprake?
in ieder geval een leuke combi, en dat kan alleen nog maar beter worden dus ik zou me nergens zorgen over maken als ik jou was en zo door gaan en met veel plezier blijven rijden!!
Super mooi paard incl. super mooie ES
meliiSsatjje schreef:'t ziet er goed uit, vind zelfs beter als de vorige keren.
Op de meeste foto's loopt hij al iets meer met het neusje eruit, maar dat mag wel wat meer, tijd bij tijd komt dat wel goed
In de travers loopt hij wel heel erg diep, en mag zijn binnenstelling een stuk minder. Hij buigt zoveel doordat je binnenhand wat streng is.
Ook van achter kan het wel wat actiever..
Succes!! En jullie zullen het in de sport vast goed gaan doen(als je hem gaat uitbrengen)

gwindorgirl schreef:Ik vind het er heel leuk uitzien !
Je zit ook mooi recht op

Riannneh schreef:missanous schreef:maarre op welk niveau komt de travers dan ter sprake?
In de M2, maar dat gaat wel goed komen zo te zien, daar vlieg je naartoe.. leuk paard! en op het filmpje van het wijken moet je uitkijken dat hij bij de inzet recht blijft en niet zijn achterhand voor brengt, maar verder ziet het er super uit! owja en ik zag dat je je handen vrij breed draagt (in dat filmpje), die zou ik proberen meer bij elkaar te houden, maar misschien heb je er wel een goeie reden voorin ieder geval een leuke combi, en dat kan alleen nog maar beter worden dus ik zou me nergens zorgen over maken als ik jou was en zo door gaan en met veel plezier blijven rijden!!

Demi_Donna schreef:Mooi paard en ziet er mooi uit.

Joscaa schreef:Soms mag zijn neusje er inderdaad wel iets meer uit, en ietsje langer in de hals, maar vind het er verder erg goed uitzien!Super mooi paard incl. super mooie ES

Succes!

Julia86 schreef:Het ziet er mooi uit en mooi paard. Maar in het filmpje leek het (kan het niet heel goed zien) dat je je handen wat breed en laag draagt, als dat zo is, probeer ze dan wat hoger en meer bij elkaar. Maar verder ziet het er prima uit. Ga zo door en veel succes.

DresslOver schreef:Het ziet er fijn uit, even een aanvulling op wat mietjuh zegt over de travers: Hou je binnenbeen erbij, je lijkt deze een beetje af te steken, terwijl deze juist heel belangrijk is voor de buiging en het binnen achterbeen. Het is een hele moeilijke oefening, ik heb er ook nog steeds moeite mee.
Voor de rest ziet het er echt wel fijn uit hoorSucces!
Edit; ik zou hem wel graag met losrijden voorwaarts-neerwaarts zien, ik zie dit op de foto's niet, het kan natuurlijk zijn dat deze later zijn genomen, maar daar lijkt het niet op. Maargoed, dat is denk ik een kwestie van mening

Guuus schreef:Wat een cutie zeg! Ziet er allemaal goed uit.

A_n_n_e_ schreef:mooi!!!
mag ik weten waarom je niet op hem buitenrijd, je zei dat hij blind was, was die daarvoor heel braaf buiten?
want wij hadden er ook eentje op stal, en die was super braaf en was er aan gewend, en daar reden ze bijna alleen maar op buiten!!
maarja, het is natuurlijk jou beslissing![]()