ik zorg ervoor dat die paar woordjes er ingebakken zitten voordat er iemand opgaat...........
maar daarmee kent het paard niet de feitelijke lichamelijke hulpen die hierbij horen.......
DAT is het beleerproces
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:Ik zeg dan gewoon voorwaarts, ho, links, rechts, stap, draf, galop![]()
![]()
ik zorg ervoor dat die paar woordjes er ingebakken zitten voordat er iemand opgaat...........
maar daarmee kent het paard niet de feitelijke lichamelijke hulpen die hierbij horen.......
DAT is het beleerproces
Hoe ga ik in hemelsnaam vanaf de grond leren dat de druk van mijn been betekend dat ze vooruit moet
????
daarom staat die niet in mijn rijtje
niet wat ik op de grond doe

KiWiKo schreef:Vertell....... alsjeblieft, ben namelijk in nog geen een boek, dvd of wat dan ook tegen gekomen dat ik zit, gewichts en beenhulpen vanaf de grond bij kan brengen........ echt in nog geen een.
Misschien kan je de titels en schrijvers van deze boeken geven, dan ga ik ze gelijk bestellen.
KiWiKo schreef:en hoe ga ik een paard aanleren vanaf de grond dat als ik dieper ga zitten wil dat het langzamer gaat? Of dat als ik mijn linkerzitbeenknobbel zwaarder maak dat ik wil dat het rechtsaf gaat.......
kan niet vanaf de grond....
Als jij het over longeren (al dan niet aan een touwtje) hebt dan vertel je me niks nieuws![]()
JoviBan schreef:KiWiKo schreef:en hoe ga ik een paard aanleren vanaf de grond dat als ik dieper ga zitten wil dat het langzamer gaat? Of dat als ik mijn linkerzitbeenknobbel zwaarder maak dat ik wil dat het rechtsaf gaat.......
Als jij het over longeren (al dan niet aan een touwtje) hebt dan vertel je me niks nieuws![]()
En ik geef aan dat het wèl vanaf de grond kan.
En nee, ik heb het niet over longeren.
JoviBan schreef:KiWiKo schreef:en hoe ga ik een paard aanleren vanaf de grond dat als ik dieper ga zitten wil dat het langzamer gaat? Of dat als ik mijn linkerzitbeenknobbel zwaarder maak dat ik wil dat het rechtsaf gaat.......
En ik geef aan dat het wèl vanaf de grond kan.
En nee, ik heb het niet over longeren.
KiWiKo schreef:OK, maar dan wil ik graag van jullie leren hoe ik zit en beenhulpen aanleer vanaf de grond........... leg het mij uit please

KiWiKo schreef:bovenstaande heeft niks met beenhulpen te maken
en ik wil echt, echt heel graag leren hoe ik vanaf de grond een paard been en zithulpen aan kan leren.......... meen ik serieus
zal inderdaad wel te maken hebben met boomdruk enzo