Floesje marc@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vaaleriee

Re: Floesje marc@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 17:06

Bedankt iedereen Haha!

DuchesS schreef:
Leuke haf zeg! Rijden ziet er netjes uit Lachen
Moet je hem niet scheren btw? Ik zou knetter worden van die vacht Tong uitsteken

Z'n haren zijn idd heel erg lang maar hij staat altijd buiten en rijd 'm helaas
niet zo heel vaak vanwege tijdgebrek dus dan is scheren niet echt nodig,gelukkig
gaat het met een zweetdeken goed Lachen

Dautsen schreef:
Hey Valerie

Ziet er goed uit, jullie zijn weer goed vooruit gegaan! Let er op bij het halthouden dat je je benen niet afsteekt (lijkt zo op de foto) maar er juist bij houdt (nu staat hij een beetje heel wijd halt Haha!). Succes nog met hem!

Ja zie hetook net! tenen gewoon veel beter naar binnen draaien

Jolliegirl schreef:
wat een mooi dier zeg Haha!
de keelriem mag je wel een heel eng losserdoen, als je paard knikt wordt de keel een stukje dikker door de huid, dus heeft ie wat meer ruimte nodig, dus die moet even wat losser .

Ziet er leuk uit hoor! Ja

nu je het zeg ja! zal er volgende keer beter op letten,dankje Lachen

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 17:54

ziet er goed uit zeg Haha!
geef hem maar een knuffel van mij en van zijn mama Lovers

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 17:56

DuchesS schreef:
Moet je hem niet scheren btw? Ik zou knetter worden van die vacht Tong uitsteken

Deb dat is janneke der zoon Haha!:D:D

DuchesS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 18:15

kirri schreef:
DuchesS schreef:

Deb dat is janneke der zoon Haha!:D:D

Gaaaaf! Haha!
Net zo'n knapperd als zn mama Bloos

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 18:17

jaja janneke is en goeie merrie *we laten buiten beschouwing dat het een ras echte merrie is* Schijnheilig

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 18:24

ik geef 'm een hele dikke knuffel van der Haha! kom je snel kijken?
idd net zo knap als z'n mammie, ook al zo'n knappe haflinger!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 18:30

Hey Valerie, Marc kan aardig sjouwen zeg! De kleine puntjes zijn allemaal al gezegd, dus blijft voor mij alleen "Ga zo door" over Haha!

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 20:06

Marc!! Lovers De knappe overbuurman van Bob!
Wat zijn jullie vooruit gegaan zeg! Bloos! OK dan! Ga zo door!
Geel staat em erg leuk. Haha!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 16:35

Dankje nathalie en evelien Haha!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 10:54

o0valerie0o schreef:
ik geef 'm een hele dikke knuffel van der Haha! kom je snel kijken?
idd net zo knap als z'n mammie, ook al zo'n knappe haflinger!

hahaha dat zeg ik nu al heel lang, maar het komt er steeds niet van Clown aar ik kom echt nog een keer langs hoor!

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 16:21

Jullie gaan echt vooruit!
Ik weet nog wel toen vroeg je my of ik een paar foto's
wou bewerken, heb ik toen naar de foto's gekeken en toen
vond ik het al best goed uit zien!
Maar het ziet er nu echt netjes uit. Lachen
Veel plezier en succes met je knol! Knipoog

hoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 17:10

Hé wat gaaf!! Marc is gefokt door mijn opa Knipoog Ik kan hem me alleen nog herinderen als lief klein veulentje, maar hij is echt prachtig geworden! (en hij lijkt veel op zn zus Julia)

kirri schreef:

En jouw Janneke.. Díe is er verantwoordelijk voor dat ik als 5 jarig meisje intresse kreeg in paarden met alle gevolgen van dien. Zonder haar had ik hier nooit op bokt gezeten Vork Ik heb echt in al die jaren dat ze van mijn opa was enorm veel van haar geleerd.

Geef ze beide maar een dikke knuffel van mij! Ik vind het super leuk te lezen dat het zo goed met ze gaat. Ja

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 17:14

ow wat gaaf zeg Haha! dan weet je mss ook wat af van janneke haar andere veulens!. Helaas ken ik alleen julia, marc en jip (hij is deze zomer overleden) ik ben namelijk nog op zoek naar stefan en stijn. Ik vind het echt zo leuk om te horen dat jij door haar in de paarden ben gekomen Haha! ik geef ze zeker een knuffel Lachen

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 17:46

quicky_lover schreef:
Jullie gaan echt vooruit!
Ik weet nog wel toen vroeg je my of ik een paar foto's
wou bewerken, heb ik toen naar de foto's gekeken en toen
vond ik het al best goed uit zien!
Maar het ziet er nu echt netjes uit. Lachen
Veel plezier en succes met je knol! Knipoog

hee, bedankt Haha! ik ging gelijk zoeken naar pbtjes van je en je hebt gelijk joh, dat je het nog wist!

hoefijzer schreef:
Hé wat gaaf!! Marc is gefokt door mijn opa Knipoog Ik kan hem me alleen nog herinderen als lief klein veulentje, maar hij is echt prachtig geworden! (en hij lijkt veel op zn zus Julia)

kirri schreef:

En jouw Janneke.. Díe is er verantwoordelijk voor dat ik als 5 jarig meisje intresse kreeg in paarden met alle gevolgen van dien. Zonder haar had ik hier nooit op bokt gezeten Vork Ik heb echt in al die jaren dat ze van mijn opa was enorm veel van haar geleerd.

Geef ze beide maar een dikke knuffel van mij! Ik vind het super leuk te lezen dat het zo goed met ze gaat. Ja

Ik heb je pb gestuurd, bedankt! Lachen

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 17:48

Ziet er leuk uit, let wel op je hakken!

Wat een leuke vriend heeft je VZ paardje! Bloos! Lovers

SANNExREBEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 17:49

Commentaar is al gegeven!

Erg leuke haf!! Vooral hoe je de manen heb hihi:P
Erg leuk:P

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 17:55

@Joscaa: leuk is ze he Haha! en m'n hakken, ja ik weet het, helaas, maar komt wel goed Lachen
@SanneXrebel: dankje! zo moeten z'n manen ook wel want met 1 hengstenvlecht schut hij ze zo uit Tong uitsteken

hoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 18:21

kirri schreef:
ow wat gaaf zeg Haha! dan weet je mss ook wat af van janneke haar andere veulens!. Helaas ken ik alleen julia, marc en jip (hij is deze zomer overleden) ik ben namelijk nog op zoek naar stefan en stijn. Ik vind het echt zo leuk om te horen dat jij door haar in de paarden ben gekomen Haha! ik geef ze zeker een knuffel Lachen

Scheve mond Jeetje wat droevig van Jip, zo jong nog.. Sterkte Ach gut

Ik weet nog wel het een en ander, en wat ik niet weet moet nog wel op te duiken zijn op de zolder van mn oma (mn oma zelf weet niet zo veel van de paarden) Ik heb zelf vanaf 1995 het een en ander aan foto's, voornamelijk Janneke en Julia, maar volgensmij ook nog een aantal van de veulens. Bij mn oma zijn nog allerhande foto's van de veulens/keuringen, krante knipsels, en een enorm aantal bekers en rozetten van de keuringen. Ik denk dat ik zo per veulen nog op kan zoeken wie/waar/wanneer wat heeft gewonnen enzo. Ze waren allemaal zeer succesvol, Janneke had zoiezo altijd wel een 1e premie, de veulens hebben tevens allemaal 1e premies gehaald, en de meeste waren veulen kampioen. Julia won daarnaast alles wat te winnen viel. Mn opa had later best wel spijt dat hij marc had verkocht, aangezien Magister terug naar oosterijk ging en dus niet meer als dekhengst dienst deed. Janneke & Magister was gewoon een top combi, en zowel Marc als Julia waren echte top haflingers.
Maar nu gaan we een beetje offtopic, dus stuur maar een pb, ik kan zoiezo nog heel wat vertellen en daarnaast kan ik heel veel uitzoeken etc Knipoog

Ik heb zelfs nog een barbie paard die naar Janneke is vernoemd Nagelbijten / Gniffelen die lijkt sprekend *Kuch* Clown

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 18:36

eej val ziet er goed uit leuk dekje en bontje Haha!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:12

hoefijzer schreef:
kirri schreef:

Scheve mond Jeetje wat droevig van Jip, zo jong nog.. Sterkte Ach gut

Ik weet nog wel het een en ander, en wat ik niet weet moet nog wel op te duiken zijn op de zolder van mn oma (mn oma zelf weet niet zo veel van de paarden) Ik heb zelf vanaf 1995 het een en ander aan foto's, voornamelijk Janneke en Julia, maar volgensmij ook nog een aantal van de veulens. Bij mn oma zijn nog allerhande foto's van de veulens/keuringen, krante knipsels, en een enorm aantal bekers en rozetten van de keuringen. Ik denk dat ik zo per veulen nog op kan zoeken wie/waar/wanneer wat heeft gewonnen enzo. Ze waren allemaal zeer succesvol, Janneke had zoiezo altijd wel een 1e premie, de veulens hebben tevens allemaal 1e premies gehaald, en de meeste waren veulen kampioen. Julia won daarnaast alles wat te winnen viel. Mn opa had later best wel spijt dat hij marc had verkocht, aangezien Magister terug naar oosterijk ging en dus niet meer als dekhengst dienst deed. Janneke & Magister was gewoon een top combi, en zowel Marc als Julia waren echte top haflingers.
Maar nu gaan we een beetje offtopic, dus stuur maar een pb, ik kan zoiezo nog heel wat vertellen en daarnaast kan ik heel veel uitzoeken etc Knipoog

Ik heb zelfs nog een barbie paard die naar Janneke is vernoemd Nagelbijten / Gniffelen die lijkt sprekend *Kuch* Clown

Hoi bedankt voor je reactie Haha! wat gaaf om te horen dit, ik heb vrij tot weinig informatie over haar vroegere jaren, je bent altijd welkom om een keer te komen kijken hoor Haha! IK heb igg geen idee war te beginnen met mijn vragen, ik zou graag willen weten wat voor prijzen ze allemaal hebben gehaald en foto's zouden ook geweldig zijn
We deden hier ook mee aan de keuring en ze was dagkampioen, maar uiteindelijk mocht dat niet omdat ze uit NH kwam Boos!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:13

lol omg dat had een pb moeten zijn

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 19:16

bedankt samantha Haha!

en bedankt voor alle marc info! ben er heel bij mee, je hebt pb!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-07 17:10

Bedankt voor alle berichtjes Lachen