Sisco4life schreef:wat is dat een poepie zeg!
Mag ik vragen waar je die bandages vandaan hebt ? Ik kan nl geen goede kleur bij die pad vindenHeb percies dezelfde.
Dankje!
zelfde hier

Zier er netjes uit marije en leuk setje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sisco4life schreef:wat is dat een poepie zeg!
Mag ik vragen waar je die bandages vandaan hebt ? Ik kan nl geen goede kleur bij die pad vindenHeb percies dezelfde.
Dankje!
sunnymay schreef:Leuk stel vormen jullie samen. Snoezige Wisky en top kleurtje!
Commentaar is al gegeven en ook wat je zelf zegt. Je weet het, dus lekker mee aan de slag! Op foto van halsstrekken, oogt het ook, dat je je voet een beetje verdoor de beugel hebt.
Ondanks je puntjes qua houding, waar je zelf aandacht aan moet schenken, vind ik het er vriendelijk uit zien. Geen geruk en pluk aan je pony, gewoon lekker relaxed....
Veel succes met je deugnietje!
magli schreef:Mooie pony, jullie gaan goed vooruit. Het halstrekken ziet er goed uit, maar het zou nog iets meer mogen, laat hem zo maar eens helemaal door z'n rug lopen. Je handen staan nog altijd wat te laag, maar 't begint al beter te worden. Magali
_Judith schreef:Ziet er netjes uit hoor. Misschien de pad iets meer naar voren leggen?
Zoë_Iris schreef:hai marije, leuke foto's! Je gaat inderdaad vooruit. Misschien iets om naar toe te werken: wisky lijkt op veel foto's erg kort in de hals, misschien heeft ze vanzichzelf een korte hals dat weet ik niet, maar ik zou gaan proberen iets meer lengte te krijgen!
veel succes!
nine99 schreef:leuk paardje hoor!commetaar geef je zelf al...
magli schreef:Wrm zou het moeilijker zijn voor jouw paard dat jij je handen beter houdt? Allesinds, ik vind het er goed uitzien maar er zouden meer halsstrekmomenten zouden mogen inzitten.