Anne-Fleur & Hugo @ Work (Anky Jade)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sani

Re: Anne-Fleur & Hugo @ Work (Anky Jade)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:24

Het lijkt me dat je de handen met name hier: http://www.mijnalbum.nl/Foto-O6R8BUCN.jpg zeer laag en dicht bij je hebt. Misschien is dat een puntje waar je aan moet werken.

Het kan wel een momentopname zijn, maar toch zou ik er even op gaan letten Knipoog

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:23

is dit paard naar de tandarts geweest krijg het idee dat het niet helemaal lekker zit in zijn mondje. Agressief in de verdedeging schieten en smoezen verzinnen blijft bij mij puberaal gedrag dat vaak duid op weten dat een ander gelijk heeft maar het niet toe willen geven.
Als jij perfect rijdt zal ik het museum maar even bellen, perfecte mensen bestaan niet.

Nicky15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:25

prachtig paar + setje,
ziet er ook heel netjes uit !
geen commentaar van hier Knipoog

Veel plzr met hem.

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:30

je hebt een super leuk paard! en een gewééldig setje Vingers aflikken ik ga met een aantal hiervoor mee dat je je handen iets meer voor je moet proberen te dragen. een vraagje: waarom heb je eigenlijk geen sperriempje??

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:34

ziet er netjes uit.

en dat betreffende lage handen, het is een trainings methode. training. dat houdt in dat je je handen niet op wedstrijd houding hoeft te hebben. ieder zo zijn methode

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:34

lailapri schreef:
is dit paard naar de tandarts geweest krijg het idee dat het niet helemaal lekker zit in zijn mondje. Agressief in de verdedeging schieten en smoezen verzinnen blijft bij mij puberaal gedrag dat vaak duid op weten dat een ander gelijk heeft maar het niet toe willen geven.
Als jij perfect rijdt zal ik het museum maar even bellen, perfecte mensen bestaan niet.

ROFL

Mee eens!
Ts je hebt verder een prachtig paard, doe wat met de tips en suc6 verder!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:46

dus strakke handen die ook niet lekker mee kunnen bewegen door het bontje is een trainingsmethode? Dat moet ik onthouden ga ik eens tegen mijn instructrice zeggen als ze weer eens wat aan te merken heeft op mijn houding (ben ik overgens wel blij mee betaal ik haar voor) ben benieuwd naar haar reactie

miszmelissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 19:38

mooie foto's! en super mooi paard en dat groen staat er heel mooi bij

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 11:22

Ziet er leuk uit Cool
Let wel een beetje op je handjes he! Op sommige foto's heb je een strenge hand.

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 11:28

Alle commentaar ivm met je handen is hier al op een zeer nette en onderbouwde manier gegeven Ja buiten je handen zit je echt heel netjes dus probeer gewoon aan dat ene puntje te werken Haha!

Kan het niet goed zien op de fotos maar het lijkt een beetje alsof een van je bandages niet helemaal goed zit onderaan Knipoog

Verder echt heel leuk paard en het setje staat hem heel goed, mis nog een beetje meer losheid in het lijf en meer ruggebruik, hoe oud is Hugo?