Anne-Fleur & Trentino @ Work (Anky Straw)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

Re: Anne-Fleur & Trentino @ Work (Anky Straw)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:25

las in je profiel dat je 16 was, inderdaad je bent niet heel groot. is absoluut niet banketstaaf bedoelt hoor.
ik vind het een leuk paard, je hebt hem lekker aan het lopen!

Blesje_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:32

Leuke pony! Lachen
Vind alleen dat hij in de draf iets meer van achter eronder mag komen, lijkt net of hij dan een beetje uit elkaar valt Knipoog (foto 2)
Maarja kan natuurlijk ook een momentopname zijn Haha!

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:45

Alicia2u schreef:
Ik verwacht ook geen losse teugel, maar een ontspannen contact. Ik denk dat ze met strakke hand rijdt omdat de spieren in haar hand en onderarm er gespannen uitzien, niet omdat de druk op de teugel zo groot is. Op de meeste foto's rijdt ze met open vingers. De meeste mensen denken dat dat zacht is, maar daardoor verlies je juist speling in je vingers, knokkels en polsen! Plus het feit dat de hand erg dicht bij het lichaam staat en bijna op het zadelbondje rust, wat een erg sterke positie is, waarin je je als ruiter snel in kunt vergissen.
Ook hangt de amazone in foto 4, 5 en 7 erg achterover, waardoor de druk op de teugels als gevolg van een naar achter liggend zwaartepunt groter wordt. Daarom die opmerking.
Ik ken de combinatie niet en kan geen commentaar op bewegende beelden geven, maar dit zijn toch dingen die me uit de foto's opvallen.

Helemaal mee eens Ja

Je kan in ieder geval proberen om er de volgende keer op te letten toch? Lachen Anders moet je een keer filmpjes plaatsen, kunnen we het nog beter bekijken en is ons RT wat duidelijker te bepalen.

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 19:52

Dankjewel iedereen!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:26

Je teugels vind ik ook hier aan de lange kant en je handen zijn erg dicht bij je dijen.
Als je ze iets korter pakt en hoger, lijkt het meteen niet zo alsof je meer naar achteren hangt, op een enkele foto leek dat zo.