mooie foto'S van m'n tinkertje.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 11:40

jordy schreef:
Citaat:
Nouwww..... toen ik hem kocht zeiden ze dat het een half tinker was,maar dit is nooit echt bewezen,hij heeft ook geen papieren

Geen enkele tot op heden geïmporteerde Tinker heeft officiële stamboekpapieren totdat hij door het NTS is gekeurd en is opgenomen in het stamboek (in jouw geval zou dat het registerboek zijn).

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 12:12

Neem de foto's mee en vraag de opinie van de fotograaf of de schilder zelf, zij letten vaak op dingen die voor de leek niet eens opvallen zoals lichtinval, spieren, uitdrukking .... dus gewoon inpakken en opinie vragen. Een schilder kan trouwens verschillende beelden gebruiken en er zijn eigen versie van maken.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 12:34

Jordy schreef:
Nouwww..... toen ik hem kocht zeiden ze dat het een half tinker was,maar dit is nooit echt bewezen,hij heeft ook geen papieren.
en hij kan ook heel anders kijken hoor Haha!

Mwoa, wat zijn beharing en bouw betreft doet hij niet onder voor Fayette, zou zelfs zeggen dat Fayette minder beharing heeft. Maar zij is ook goedgekeurd bij het NTS dus dan zal Jordy vast ook wel goedgekeurd worden.
P.s Abby, ik heb je kleine schattebout gister weer even bewonderd Ze wordt echt groot hoor!! En ze zag er erg tevreden uit Lachen maar wat wil je ook daar op stal met die goede verzorging? Haha!

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:39

foto 6 8 11 of 12 moet je uit vergroten echt super mooi beestje *kwijl*

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 18:04

[quote="flettie]
P.s Abby, ik heb je kleine schattebout gister weer even bewonderd Ze wordt echt groot hoor!! En ze zag er erg tevreden uit Lachen maar wat wil je ook daar op stal met die goede verzorging? Haha![/quote]

Danku Danku Ik weet het, ik ben goed....

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 20:09

echt een mooi beest zeg!
ik heb mijn tinker laten natekenen van foto dan heb je trouwens geen last van de achtergrond,die tekenen ze gewoon niet Knipoog

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 22:45

abby schreef:
jordy schreef:
Citaat:
Nouwww..... toen ik hem kocht zeiden ze dat het een half tinker was,maar dit is nooit echt bewezen,hij heeft ook geen papieren

Geen enkele tot op heden geïmporteerde Tinker heeft officiële stamboekpapieren totdat hij door het NTS is gekeurd en is opgenomen in het stamboek (in jouw geval zou dat het registerboek zijn).

Ik weet niet of die geimpoteerd is en wat is de NTS dan?? weet nml. helemaal niets af van papieren of stamboeken enz...
Voor de rest bedankt voor de reactie's!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 00:28

NTS= Nederlands Tinkerstamboek, zie www.tinkerstamboek.nl en dan heb je ook nog (om geen kwaad bloed te zetten bij sommige mensen Knipoog ) het ICSN= de Nederlandse tak van het Irish Cob Stamboek maar hun site weet ik niet zo snel uit het hoofd. Maar die link staat vast wel op de site van de Tinkervereniging. Op alletwee de sites is meer info te vinden over keuringen en rasomschrijvingen

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 21:01

flettie schreef:
NTS= Nederlands Tinkerstamboek, zie www.tinkerstamboek.nl en dan heb je ook nog (om geen kwaad bloed te zetten bij sommige mensen Knipoog ) het ICSN= de Nederlandse tak van het Irish Cob Stamboek maar hun site weet ik niet zo snel uit het hoofd. Maar die link staat vast wel op de site van de Tinkervereniging. Op alletwee de sites is meer info te vinden over keuringen en rasomschrijvingen

oh! bedankt! de site van de Irish Cob weet myrthe wel.k 'zal het wel aan haar vragen.

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 21:08

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 00:35

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 11:41

sjeessssss wat een dikke staart!!!! mooie kont ook, zou die foto laten uitvergroten, heb je wat bijzonders!! hihi

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 15:36

[quote="regine"]sjeessssss wat een dikke staart!!!!

Nu ik nog een x naar de foto'S kijk begint jordy idd een dikke staart te krijgen,maar als je echt een dikke staart wilt zien moet je een x tiko meetendie heeft pas een lekkere dikke staart! en ook lekker zwart,jordy(dat zie je niet op de foto) heft ook nog plukken wit er door heen.