zal ook eens foto's plaatsen als we wel een goede dag hebben. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zal ook eens foto's plaatsen als we wel een goede dag hebben.
!
.

Volgens mij is dat ook de enige maat van die beschermers maar dat kan ik verkeerd hebben. 

ga vanmiddag kijken of we weer wat meer kunnen gaan doen! xannemijn schreef:Wauuww mooie pony

Daan_Ordeal schreef:Waarom heb je direct de fysio gebeld? Heeft ze in het verleden ergens last van gehad?
Ik vindt jou & Joy een súpper beeld om naar te kijken , een ontspannen en geweldige teamwork beeld
.
. Wat een topteam , en dat is niet penny bedoeld
. Jorine_ilysm schreef:Wat geniet ík van deze foto's , ookal is je houding íets minder.Ik vindt jou & Joy een súpper beeld om naar te kijken , een ontspannen en geweldige teamwork beeld
.
Als ik zo kijk zie ik echt dat jullie bij elkaar passen. Wat een topteam , en dat is niet penny bedoeld
.
Onwijs bedankt heb dr een rode kop van
AnneB schreef:Jorine_ilysm schreef:Wat geniet ík van deze foto's , ookal is je houding íets minder.Ik vindt jou & Joy een súpper beeld om naar te kijken , een ontspannen en geweldige teamwork beeld
.
Als ik zo kijk zie ik echt dat jullie bij elkaar passen. Wat een topteam , en dat is niet penny bedoeld
.
![]()
![]()
Onwijs bedankt heb dr een rode kop van
. graag gedaan hoor 't komt uit mn hart

.gwindorgirl schreef:Maar hoe is het nu met je paardje ?
Fysio al geweest?
heb nu wat spullen gekocht waar ik zelf d'r rug mee behandel en een week alleen maar lang en laag gereden. Vandaag weer beetje opgepakt en ze ging erg fijn