Wijsje steelt de show !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Katinkatjuh

Re: Wijsje steelt de show !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:04

Ten eerste: leuk beestje (Wel een flinke buik, maargoed)
Het rijden ziet er vrolijk uit, en het plezier straalt ervan af!
Ik wil niet doorzeuren, maar aan beide kanten zit het bontje onder je zadel, scheef kan hij niet liggen, hoe bedoel je dan dat je hem er niet goed onder had gelegd? dus denk dat hij echt te klein is. Neusriem kun je denk ik het beste mwet je instructrice overleggen, die ziet het goed IRL, maar hij zit echt laag. Neem aan dat je dat als instructrice wel ziet.
nog een tip: probeer (zie foto 9) aan je zit en balans te werken, door bijv. aan de longe zonder beugels te rijden, zo krijg je een beter evenwicht en ga je beter zit, op foto 9 vlieg je bijna langs achter uit je zadel, Knipoog
Veel succes met je pony, het is echt een leukerd!
Even voor de duidelijkheid: zeker niet aanvallend bedoelt, maar gewoon tips!
Veel succes nog met je pony!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:07

Wat een leuk beestje! Het plezier straalt van jullie beide koppies af. Lachen

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 22:09

Die buik was vroegen 5 x zo dik ze kon amper wandelen ze was vetgemest voor de slacht en had hoefbevangenheid!
Mijn houding was toen veel slechter dan anders omdat Wijsje die dag erg vinnig stond ze was namelijk hengstig en ze heeft daar nogal erg van en haar koppig en eigenwijs karakter is niet bepaald makkelijk!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:16

Leuke foto's & leuk paardje!! Lachen

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 23:20

Leuke fotos lekker veel plezier.
Mij lijkt de rijbak best bagger uitzien, of zie ik het verkeerd

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 12:53

Ja de piste ligt echt slordig is winter é Verdrietig

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 12:58

Oke, ik had erbij gezet dat het gewoon als tips bedoelt was, en vind dat je een beetje agressief reageert. Ik kan als bokker ook niet ruiken dat je paard vetgemest geweest is, en als je zo lekker door gaat met rijden wordt dat buikje echt wel minder.
Als je foto's op bokt plaatst vraag je meestal om tips om dingen te verbeteren, of om complimenten oid. Als ik je tips geef, en er nog duidelijk bijzet dat het zeker niet agressief over moet komen, en ik vervolgens zo'n reactie terugkrijg vind ik dat een beetje raar, dan heb ik zo iets van : als je het dan zo goed weet, waarom vraag je dan om tips oid?
Maargoed, denk dat je het verkeerd hebt opgevangen.
En wat je zei in de reactie op mijn post, als je dat over je houding enzo in je beginpost had gezet, was er waarschijnlijk minder over gezegd Knipoog Maar als dat niet gezegd is kunnen wij dat als bokker ook niet weten he Knipoog
nogmaals, nog veel plezier metje paardje.

Lelanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:08

Jullie hebben plezier met rijden,maar er valt nog zoveel te verbeteren.

Ik ben de aanleuning zoek,jij mag wel een gaatje korter zitten.
probeer haar niet eens rond te rijden Lachen maar eerst van achter naar voren rijden.Dan ga je pas werken om der ''aan de teugel'' te rijden.

Buikje mag idd wel een beetje vanaf,de verhouding lijkt zo raar haha.

Waarom mexicaanse neusriem?Deze heeft meer inwerking als een gewone neusriem.Dus vind ik een beetje zonde.

Maar al met al plezier straalt er vanaf Lachen

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:16

Leuke foto's
Leuk beestje ook Knipoog
Het rijden ziet er leuk uit.
Mag ik vragen? waarom je met een mexicaanse neusriem rijdt?
Nog veel plezier met je paardje Lachen

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 19:19

@Katinkatjuuh sorry hoor was men bedoeling niet om bot over te komen ik zie het gewoon

en voor de rest ik rij met ene Mexicaanse neusriem omdat ik haar eigenaar niet ben en dus niet beslis welk hoofdstel ze draagt en haar oud hoofdstel is zo versleten als wat dus daar kan ik ook niet mee rijden Knipoog En de eieganaar wil geen nieuw hoofdstel aankopen Verdrietig En ook Wijsje is een enorm en dan zeg ik ook enorm sterke haflinger en dus redelijk moeilijk te rijden , vroeger was ze veeel erger ze rijdt veel gemakkelijker met een mexicaans hoofdstel Knipoog

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 19:53

happyfever schreef:
@Katinkatjuuh sorry hoor was men bedoeling niet om bot over te komen ik zie het gewoon

en voor de rest ik rij met ene Mexicaanse neusriem omdat ik haar eigenaar niet ben en dus niet beslis welk hoofdstel ze draagt en haar oud hoofdstel is zo versleten als wat dus daar kan ik ook niet mee rijden Knipoog En de eieganaar wil geen nieuw hoofdstel aankopen Verdrietig En ook Wijsje is een enorm en dan zeg ik ook enorm sterke haflinger en dus redelijk moeilijk te rijden , vroeger was ze veeel erger ze rijdt veel gemakkelijker met een mexicaans hoofdstel Knipoog

Misschien raar.. maar makkelijker met een mexicaanse neusriem oke.. maar dan moet je hem wel goed hebben zitten.. Hij zit te laag dus zo heeft hij netzoveel werking als een normale hoge neusriem.. hij zit niet goed ik zou er even na laten kijken of een nieuw hoofdstel halen Haha!

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 20:01

Ik weet dat hij laag zit hoor na zoveel reacties en daarvoor trouwens ook al de neusrim zit nu al hoger Knipoog

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 20:20

ruitje schreef:
hahha, sorry, maar ik lig helemaal dubbel om de houding van de man die op het witte paard op de achtergrond zit Haha! Clown ! Ik vind het plezier van jouw foto's afstralen, volgens mij houden jullie elkaar wel lekker bezig Knipoog Lachen

hij is toch jochey wahha Tong uitsteken Clown