Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Norway_girl schreef:Ik zie bijna nergens staan, dat jij de schuld krijgt. Kijk je had dit misschien wel aan zien komen of niet? Bokt en inrijden on der de 3 jaar = discussie. Maar meid trek het je niet aan als je er verder niet mee zit.
ni3ki3 schreef:Ik weet niet of het al gezegt is..
vind het een leuk paardje en het ziet er naar mijn idee goed uit.
Soms zit je wat scheef, misschien komt dit door de volte aan de longe lijn. Maar probeer om wel recht boven je paard blijven te zitten. Daar moet je jezelf echt aan helpen denken, zo'n jong paard raakt snel uit balans en gaat jou opvangen en wordt daardoor scheef.
verder veel succes met die leuke beestje
ik zal er op proberen te letten DeniiSee schreef:Ik zit nog niet zolang op bokt, om te kunnen weten dat onder de 3 jaar inrijden hiero discussie is.
DeniiSee schreef:Norway_girl schreef:Ik zie bijna nergens staan, dat jij de schuld krijgt. Kijk je had dit misschien wel aan zien komen of niet? Bokt en inrijden on der de 3 jaar = discussie. Maar meid trek het je niet aan als je er verder niet mee zit.
Ik zit nog niet zolang op bokt, om te kunnen weten dat onder de 3 jaar inrijden hiero discussie is.

femmefatale1 schreef:Wat een gezeik over leeftijd..![]()
We weten nu wel dat heel nederland 2,5 te jong vindt om in te rijden..
Een paard hoeft helemaal niet versleten te zijn als ze ouder zijn, ligt er maar net aan wat je van ze vraagt..
Je kan het beter zo doen, op deze leeftijd dan een 4 jarige ineens volop aan het werk te zetten, en intensief trainen voor de sport..
femmefatale1 schreef:Over dat galopperen zeg ik niks, er zijn nou eenmaal jonge paarden die heel makkelijk galopperen, en die ook uit zichzelf aan springen omdat ze zulke makkelijke gangen hebben..
... Maarja, dat is ook maar de mening van een sulky-rider
ruitje schreef:femmefatale1 schreef:Over dat galopperen zeg ik niks, er zijn nou eenmaal jonge paarden die heel makkelijk galopperen, en die ook uit zichzelf aan springen omdat ze zulke makkelijke gangen hebben..
En als je dan een goede ruiter ben, bescherm je het paard tegen zichzelf... Maarja, dat is ook maar de mening van een sulky-rider
!
kinderachtig hier hoor.Yentl_ schreef:@ femmefatale1: Wat vind ik dit een onzin zeg! Houd het lekker ontopic hier. Ruitje heeft toch geen topic bij die foto gemaakt! Ik vind niet dat je profielfoto's er bij mag trekkenkinderachtig hier hoor.
2,5 jaar vind ik inderdaad veelste jong, je kan allemaal argumenten geven waarom het niet zo is. Maar dat helpt niet! En een paard te vroeg inrijden omdat je anders geen eten hebt vind ik ook onzin. Het paard moet er maar om lijden omdat jij zonodig meer geld moet? Denk ik is wat meer aan het paard zeg.