Shetjes en ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tamosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 22:27

Is dit niet in amsterdam west??? Of zit ik er nu heel erg naast?

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 23:56

Hey gewoon lettertype mag ook wel hoor, dit leest nogal irri.

Leuke shet zeg, zo door de stad rijden Haha! (krijg zeker veel opmerkingen Haha! ) Verder zou ik je buegels wel iets lager doen want zo verpest je je hele houding, dat je nog kan aandrijven zeg Knipoog

Echt een super gaaf dekje zeg, ik heb zelf ook een verzorgshatlander en daar rijd ik soms op en dan gewoon zondel zadel zit super lekker. Lachen

Niki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 12:16

Tamosh schreef:
Is dit niet in amsterdam west??? Of zit ik er nu heel erg naast?

Ik zeg het maar ff, jiska is er niet, dit is idd een deel van A'dam-west, niet alles, we komen ook buiten adam als het goed is, hehe weet het eigenlijk niet zeker.

avantilover: tegen wie bedoel je dat lettertype? Ik zie namelijk niks wat niet goed hoedft te zijn :d
Ach doet er er eigenlijk ook helemaal niet toe wie en wat Haha!

Jis sorry dat ik reclame maak Tong uitsteken er zijn nog 2 nieuwe topics met foto's van ze, de pony's en ook 1tje met dezelfde dag dus,die buitenrit Haha! maar dan oa met mij Knipoog
Ik stop maar voordat jis weer Boos! wordt Haha!

Niki

Squittie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-02 15:11

je bedoeld dit lettertype? ach ja als ik dat leuk vind Knipoog... en mijn beugeld kunnen wel langer maar probeer maar eens uit..
je moet aan drijven, best hoog en je beugeld zijn lang. dan vallen je beugel van je voeten Haha! daarom.. en ik rijd ook gewoon op een manege en daar zijn wel grote paarden/pony's dus dan is mijn houding normaal Lachen maar thnx voor de tip anyway Knipoog

jffa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 12:48

echt leuke beestjes!!! Haha! ik wil ook mijn eigen verzorg ponietje :'(

Squittie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 13:01

nou dan zoek je er tog 1? raad: www.divoza.nl en zoeken maar Haha! en jffa.. bedankt dat je op al onze topics heb gereageerd!!!