Ik raak gefrustreerd.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alicia2u

Re: Ik raak gefrustreerd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:40

Of ga lekker stappen, gooi die teugels los en ga gewoon ademhalen vanuit je middenrif, totdat je weer rustig bent. Zo ontspan je ook je lijf.

Glover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 07:56

Alicia2u schreef:
Of ga lekker stappen, gooi die teugels los en ga gewoon ademhalen vanuit je middenrif, totdat je weer rustig bent. Zo ontspan je ook je lijf.

Oke dank je Haha!

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:57

Raggel schreef:
Goedzo, en nog een tip als je gefrustreerd bent om wat dan ook met de paarden.
Stap af en wandel 3 rondjes door de bak en dan er weer op..
Van Anky gepikt Schijnheilig

inderdaad , als ik les geeft en ze worden boos , pak ik het paard vast , beveel de ruiter voor 10 minuutjes vlug het bos in te trekken, en dan zie je ze daar in galop op het landweggetje met een big smile terug rijden naar de piste ! Haha!

_LuCa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:41

Het belangrijkste is als je een paard aan de teugel wil rijden is dat jij ontspannen bent, zodra jij gefrustreerd wordt wordt je paard dat ook. En je moet je paard goed voorwaarts tegen de hand aan rijden zodat hij vanzelf die aanleuning gaat opzoeken, dit kun je bevorderen door zachtjes te kneden met je handen.
Mocht je merken dat je gespannen wordt kan je ook gymnastische oefeningen gaan doen zodat je ontspant en je schouders niet vast kan gaan zetten, dat is iets wat veel mensen doen als ze gespannen op hun paard zitten.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:45

florrtje schreef:
Raggel schreef:
Goedzo, en nog een tip als je gefrustreerd bent om wat dan ook met de paarden.
Stap af en wandel 3 rondjes door de bak en dan er weer op..
Van Anky gepikt Schijnheilig

inderdaad , als ik les geeft en ze worden boos , pak ik het paard vast , beveel de ruiter voor 10 minuutjes vlug het bos in te trekken, en dan zie je ze daar in galop op het landweggetje met een big smile terug rijden naar de piste ! Haha!

Je bent 14 jaar en geeft les? Verward

Verder moet je vooral rustig blijven, merk je dat het niet meer lukt stop dan of ga even iets anders doen en bedenk dat je het voor je plezier doet, als het vandaag niet lukt, niks aan de hand!

MACJUNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 13:14

ik zou na gaan of je intructeur het wel goed doet en of jij in die tijd hebt gehandel zo nee nou keuze moet je zelf maken! en was het jou fout dan moet je zelf zorgen dat het goed komt!!

ik moet gaan dus meer kan ik niet zeggen:P