Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lusitana schreef:Kun je een topicje voor openen met een oproep!

Lara_Silver schreef:Niet schoppen.
Als je foto's zichtbaar zouden zijn zouden meer mensen de moeite nemen om te reageren.
Ik kan ze bv niet zien omdat mijn computer de site niet toelaat. Mischien kan je Temmen?
Lara_Silver schreef:Ja want zo gaat dit topic toch op slot.
En daarna open je een nieuw topic met goede (=meteen zichtbare) foto's. 
Je mag soms ietsjes meer meegeven met je handen en een beetje op je benen letten maar voor de rest ziet het er super uit, je ziet dat jullie er beiden plezier aan hebben. Mag ik wel even vragen waarom je er een bontje onder hebt? Een slecht passend zadel kan niet verbeterd worden door bontjes. En voor de sier zou ik het niet doen, daardoor kan een goed passend zadel gaan knellen. Was gewoon een vraag want ik vind het nogal raar.
, dus dat heb ik allang opgegeven.
Hij springt echt erg leuk, hij is ook vrij groot, of het oogt zo? Hij heeft er ook plezier in zo te zien hihi. Leuk hoor.
alleen geen springles voor mij afgelopen zondag, was een beetje vreemd tijdstip , volgende keer beter, je springt netjes
Hij is 1 56'5 nog een e-pony dus
Bucas schreef:Het zadel past goed hij heeft alleen een gevoelige rug en het werkt altijd wat als schokdemper
amyke schreef:Bucas schreef:Het zadel past goed hij heeft alleen een gevoelige rug en het werkt altijd wat als schokdemper
Ben je dan niet beter met een gelletje. Dat vangt ook goed de schoken op en een bontje gaat het bont toch na een tijd plat liggen. Een gel gaat blijft altijd in zen vorm. Het is misschien iets duurder in aanschaf maar ik vind het veel efficiënter.