The Black Riders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 22:00

wat een ongelooflijk gaaf zadel op die laatste foto! Waar kun je dat kopen zeg? Das echt heel vet!!

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 23:49

He dat is toch askaban??????
Die arabier die te koop staat????
Ik ken Marianne namelijk ook een top meid die gigantisch goed met niet de makkelijkste paarden om kan gaan.
Neem nouw Askaban zeer moeilijk diertje en zij kocht hem en reed er binnen no time een B dressuurproef mee, foutloos!!!
Ze had ook nog een Fjord, Lester, en daar deed ze ook de meest ongelooflijke dingen mee super!!
Doe haar maar de groeten van Angenita doeggg

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 00:57

Prachtig om te zien hoor.... heel top!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 12:31

Woestijn, zo moeilijk vind ik Askaban niet... een meisje van 11 (zo oud was ze geloof ik toen) reed wedstrijden met hem.... hij is gewoon wat vrolijk, fris en fruitig....

IsisLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 13:33

leuke paardjes

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 13:55

Ja Woestijn heeft half gelijk. De vorige eigenaresse van Askaban was een meisje van mijn leeftijd (toendertijd was ik ehm iets van 11 of 12 Haha!), maar zij kon hem niet aan. Dus Askaban was wel degelijk een moeilijk paard. Dankzij Marian kon een 11-jarig meisje wedstrijden ermee rijden. Ik heb alles van dichtbij meegemaakt: de ontwikkleingen van Askaban, de kunstjes die ze hem leerde. Ik heb maar 1 woord daarvoor: toppie Haha!!! Enne ja Lester was gaaaaaf! Heb ik nog een tijdje verzorgt. Superbeest!! Jammer dat zijn leven zo vroeg moest eindigen Boos!