Iedereen bedankt

HorsesPower; Ja gaat echt helemaal de goeie kant op met der nu opt moment 
xsimone; Ja die overgang heb ik maar niet geprobeerd omdat ik dacht dat het toch niet goed zou lukken
Thunder4ever; Als het goed is 23 of 24 december 
LinnieJ_bokt; Volgens mij steun ik er niet echt op maar zal er op gaan letten de volgende keer 
Jeanne_13; Ik rij idd meer op deze hand als op de andere. De andere vinden we moeilijker en daar rij ik dan minder op, ook niet zo'n lange stukken. 
Tumba; Zal eraan werken 
Zoë_Iris; Ik druk idd perongelijk soms mijn hakken te veel uit. Ben er op aan het letten dat ik ze ook echt uitdruk omdat ik merkte dat dat minder ging de laatste tijd.
Beugels een gaatje langer doe ik niet omdat ik dan helemaal achterin het zadel ga zitten (zadel is ook veelzijdigheid naar het springen toe)
Het opentrekken van der mond heeft ze zich nu een beetje eigen gemaakt.
Dat gaat ze teminste altijd doen als ik haar vraag zichzelf meer te gaan dragen. Dat vind ze nog moeilijk om lang vol te houden.
Dan moet ik meer me been eraan houden van voor ook iets meer tegenhouden/meer ophoudingen maken, dan gaat ze haar mond zo doen. Maar dat doet ze dan ook soms nog als ik me teugel heb zoals op foto 18.
Zal er eens op gaan letten of ik haar dan toch net wat te vast houd 
ChingYi_Dino ; Zal erop letten. Verkrampt zitten kan kloppen, na een tijdje rijden voel ik dan een rare spanning in mijn bovenlijf van het zo zitten.
Meer meegeven met springen klopt wel, maar ze krijgt echt geen enorme ruk in haar mond hoor. Is goed 
Aagje_Nimbly ; Heej, ja is goed doen we! 
Sok; Met KNHS wedstrijden zijn we 'begonnen'.. We kunnen ook al direct weer stoppen ermee.. We zijn nu 1 x geweest en toen vond de jury Nike kreupel lopen. Toen zijn we niet meer geweest en nu in deze maand kunnen we nog 1 x gaan en dan is het al afgelopen.
Heb me ouders eindelijk over kunnen halen dat ik een eigen paard mag gaan kopen, maar dan moet ik wel stoppen met KNHS wedstrijden met Nike.. Maar ik merk zelf dat dat toch niet goed werkt op deze manier jammer genoeg. (Het is vaker dat Nike niet kreupel loopt. Maar toch ook niet echt goed.)