Ook teddybeertjes kunnen dressuren.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elmira

Re: Ook teddybeertjes kunnen dressuren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 16:49

Verveel je je? Wil je rellen? Wat je is doel hiermee?

@ Ts superpaardje heb je daar, lekkere vacht en een beetje dressuren, toppie.

o0o_Jade_o0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 18:36

Ieder zijn eigen manier zou ik zeggen. Koe Bedankt voor mn topic omhoog te schoppen in elk geval Knipoog . Ik dacht al 12 nieuwe reacties. Wow!

Ik rijd puur voor mn plezier. En dressuur is gewoon iets dat broodnodig is, want eigenlijk vind ik het stiekem leuker om gewoon lekker te crossen of te vd'en, omdat zij dat ook leuker vind. Maar ja, ik zie paarden dan ook helemaal anders als de meerderheid hen ziet. Ze zijn mn beste vrienden waar ik alles tegen kan vertellen, zonder dat ze raar kijken of het doorvertellen. Ze letten nooit op je uiterlijk en je hebt nergens woorden voor nodig. Achjaa, het valt gewoon niet te beschrijven. Haha! Ik heb mn lol, & mn pony ook. Dat is toch waar het leven om draait. Cool

Voor de rest iedereen bedankt.
Mn benen is inderdaad erg. Ik moet wel zeggen dat het grotendeels door het zadel komt. Maar dat is geen uitvlucht natuurlijk. Haha!
Verder het opgekropte. Ja ik moet nu vrij kort rijden van mn instructeur om de achterhand te activeren en naar de hand toe te rijden. Met langere teugels is er nog teveel contactverlies.
&. Ja de grootte, ik weet het dat het op het randje is. Maar ik zou nog graag tot volgende zomer lekker doortrainen. Daarna wordt ze gedekt. Dus als jullie een hengst weten... Knipoog En daarna zien we wel hoe groot ik ondertussen ben. Maar weg gaat ze nooit!

Evaaa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:52

Erg schattige pony.
Ik vind dat je hem heel erg leuk laat lopen.
Enne, teddybeertjes zijn ook super knap! Vork

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:14

Offtopic reacties verwijderd.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:54

Wat is het nou voor onzin om mijn reactie te verwijderen Neonlight Verward Ik stel hier toch duidelijk de vraag aan de TS over de leeftijd van haar pony en de afstamming. En dat wil ik nog steeds weten. De TS kan hier niet op reageren wanneer jij mijn berichten verwijderd.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:57

Wat een heerlijk dotje wol heb jij.
Maar goed ik wist ook niet dat je alleen maar kunt dressuren op geschoren paarden van minimaal 1.75 mtr. Leermomentje Haha!

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:35

Ik heb ook meerdere malen ontopic berichten geplaatst, en deze zijn allemaal verwijderd Verward

Nouja bij deze dan: Geweldige pony TS!! Echt waar, teddy-vacht staat hem geweldig Lovers RT commentaar is al gegeven, sluit me hier ook bij aan Lachen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 08:46

Vvalar, dat was 1 regeltje in 3 berichten, de rest stond vol met offtopic commentaar.
Helaas stonden er bij meerdere mensen ontopic berichten bij het offtopic gedeelte, en heb daardoor ook de ontopic gedeeltes moeten verwijderen.
Mijn excuses dat de ontopic delen uit het bericht ook verwijderd zijn, maar het kon niet anders.

langemans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 12:34

Neonlight schreef:
Vvalar, dat was 1 regeltje in 3 berichten, de rest stond vol met offtopic commentaar.
Helaas stonden er bij meerdere mensen ontopic berichten bij het offtopic gedeelte, en heb daardoor ook de ontopic gedeeltes moeten verwijderen.
Mijn excuses dat de ontopic delen uit het bericht ook verwijderd zijn, maar het kon niet anders.

Ik stop dan maar met mijn constructieve en opbouwende feedback, als die toch verwijdert worden.

o0o_Jade_o0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 14:41

Bedankt hoor iedereen.

@ Vvalvar :: Ze heeft helaas geen stamboekpapieren en is 8 jaar.