Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__PSM__ schreef:Dat stilstaan, paarden die hoefbevangen zijn, staan ook zo.. Weet je zeker dat alles goed met hem is..
. Ik had er ook al niet te veel van verwacht.... Overstap van manegepaard naar privepaard is best wel groot... Maar ik heb dr wel vertrouwen in
evdpanne schreef:Dat is helemaal waar. Ik had er ook al niet te veel van verwacht.... Overstap van manegepaard naar privepaard is best wel groot... Maar ik heb dr wel vertrouwen in

, op een manege rij je telkens op een ander en dat maak je niet veel vorderingen...
) manegepaarden lopen het liefst achter hun voorganger aan en als je links zegt komen ze dr weer onderuit...
, hij heeft dr nog helemaal zin in ook al issie 20... Als je m ziet rijden zou je dat echt niet zeggen....(laatste was dr wel weer een heel extreem geval.... De eigenaar en een vriendin waren de rechter galop aan het oefenen met Atlas en toen kwam dr iemand aan die vroeg of ze hem aan het inrijden waren.... hihihi hij wordt al een beetje grijs enz... maar kennelijk was ie energiek genoeg om voor een heeeel jong paard door te gaan...)
Bowie luistert liever niet naar Aad, ja alleen als hij zegt dat ze klaar zijn.
. Die les na ons moest ook blijven galopperen als aad hoooo zei
, ook altijd zo'n leuke oefening... En ja hoor gingen dr toch een paar draven
, Kritiek is altijd goed... Als het maar positief geformuleerd wordt
. Als je alleen maar te horen krijgt je houding is verkeerd heb ik daar niks aan... Maar jou kritiek daar kan ik wat mee
eamane schreef:Eline waar is je cap :p
hahahah
sorry kon het niet laten eigenares is een goede vriendin van me
hij doet het goed bij je
hij kan een draak zijn met rijden
heb hem zelf ook een paar keer gereden en dat naar binnen vallen is idd een leuk trucje van hem![]()
Atlas is niet hoefbevangen
Hij word goed in de gaten gehouden (door eigenares en door dierenarts e.d.) dat is een ding wat zeker is
MaSbeL schreef:is dat de eigenaar zonder cap ?
die mag trouwens haar benen ook wel netter aanleggen aan het paard.. nog even en ze heeft haar benen in de knoop met de staartwortel.. ook zit ze aardig ver vooruit en haar handen erg ver naar achter staan .. en bijna geen contact met het paard!
maar goed
verder vindt ik dat jij het wel redelijk netjes doet.. alleen je houding ,, je hoofd misschien iets meer rechtop houden ..
Maar aangezien je net leert rijden doe je het netjes
. ik gaat je wel in de gaten houden hoor