Dautsen (Fries) in de les.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SofieBeau

Re: Dautsen (Fries) in de les.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:21

Sharonalover, ik ging net hetzelfde gaan zeggen. Had het tot voor kort ook zowat opgegeven, maar toen ik een achillespeesontsteking kreeg zat er niks anders op dan eens echt wat aan die voeten van mij te doen. Ik ben er nog niet maar het is zeker al een heel stuk beter.
Zoals je je voet nu in de stijgbeugel hebt kan je eigenlijk niet veel anders dan je tenen naar buiten draaien, je hebt niet genoeg steun zo. Probeer de stijgbeugel echt volledig op de bal van je voet te nemen, je hakken niet te sterk uit te drukken (ze moeten lager zijn dan je tenen, maar als je daarin overdrijft gaat het natuurlijk fout, ik heb het gevoeld Huilen van het lachen ) en ook zo veel mogelijk met je kuit te drijven.

Als je gewoon blijft volhouden dan komt het uiteindelijk wel ( in het begin krijg je wel af en toe eens kramp, be aware Clown )

oja : betere stijgbeugels willen ook wel eens helpen, dus stijgbeugels met extra steun. Bow Balance schijnen echt super te zijn, alleen niet voor mijn budget Clown )

Verder vind ik het echt een heel leuk friesje, ze lijkt er echt plezier in te hebben *LOL*

Dautsen

Re: Dautsen (Fries) in de les.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 19:11

Hey, bedankt voor je tip. Ik heb nooit geweten dat ik mijn voeten niet goed in de beugels heb zitten, dat is een van de weinige dingen waar ik nog nooit commentaar op heb gehad Haha! Ik vind drijven met mijn kuiten nog erg lastig, omdat vooral in de draf mn benen zo wiebelen. Leuk dat je vind dat Dautsen er plezier in lijkt te hebben! Ze gedraagt zich nl niet vaak zo Haha!. Het is een speciale, maar wel een hele leuke idd Haha!