Corelli schreef:nou, sorry, dat vind ik heel kort door de bocht geredeneerd..Als ik nou niet van KWPN'ers hou, dan zeg ik toch ook niet dat het geen gezicht is..Het is anders en je moet er van houden, maar ik zie liever een wat steviger paardje dan zo'n nerveuze hittepetit!
TS, ziet er super uit, je hebt een leuk ding onder je kont! Zonde om in de wei gras te laten etenJe kan zien dat ze er erg veel plezier in heeft en je moet inderdaad lekker doorgaan met hoe je bezig bent, toppie!!
Kakkerig slanke dingen/nerveuze hittepetitten. En dan mogen wij niet zeggen dat we het niet mooi vinden? Kom op zeg. Iedereen heeft zijn eigen mening, jullie houden meer van de wat forsere types, en er zijn ook mensen die van 'het normale rijpaard type' houden. Neemt niet weg dat ik het niet knap vind, zoals ik al eerder zei neem ik mijn spreekwoordelijke petje ervoor af! Maar mijn type paard zal het nooit worden.
En arabierlover; Misschien moet jij je naam eens veranderen als je niet van slanke dingen houdt.
Je kan zien dat ze er erg veel plezier in heeft en je moet inderdaad lekker doorgaan met hoe je bezig bent, toppie!!

)

We zullen het maar als jaloezie beschouwen
Go Bonny
die er op alle foto's die ik tot nu toe gezien heb héél tevreden uitziet en er zo te zien zeker plezier in heeft 

ziet er goed uit.