Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(doe ik ook hoor)
 (doe ik ook hoor)

)
) whaha, niet dat ik daar de tijd/ruimte/geld voor heb maar toch... dit vind ik cker een leuk paard, en als ik dit zo zie, wordt het voor de concurentie met wedstrijden nog lastig
 whaha, niet dat ik daar de tijd/ruimte/geld voor heb maar toch... dit vind ik cker een leuk paard, en als ik dit zo zie, wordt het voor de concurentie met wedstrijden nog lastig  dit paardje moet je in de gaten houden
 dit paardje moet je in de gaten houden  

Ziet er goed uit hoor! En toch niet bitloos?
 Ziet er goed uit hoor! En toch niet bitloos?                                                          

Die wil ik nog wel eens zien over een jaar
 Die wil ik nog wel eens zien over een jaar   

Dankjewel trouwens
 Dankjewel trouwens  

! Idd een fijne rijbroek
 ! Idd een fijne rijbroek  En hij gaat ook al heel lang mee!
 En hij gaat ook al heel lang mee! Hahaha nee, zo nu en dan tussendoor wel. Beetje afwisselen
 Hahaha nee, zo nu en dan tussendoor wel. Beetje afwisselen 

Klopt idd, vooral op de momenten dat ik een beetje extra van hem vraag. Probeer er idd ook op te letten dat hij over de gehele bovenlijn blijft aanspannen en ontspannen ipv gedeeltelijk.
 Klopt idd, vooral op de momenten dat ik een beetje extra van hem vraag. Probeer er idd ook op te letten dat hij over de gehele bovenlijn blijft aanspannen en ontspannen ipv gedeeltelijk.  Gewoon laten groeien die haren
 Gewoon laten groeien die haren 
 Dankjewel! Hij heeft eerlijk gezegd nog nooit gesprongen, ook niet los. Wilde het wel zo nu en dan gaan doen maar hij heeft zijn griffelbeen gebroken gehad en durf het nu niet meer zo goed aan. Ook al is het volledig genezen. Wie weet, ooit
 Dankjewel! Hij heeft eerlijk gezegd nog nooit gesprongen, ook niet los. Wilde het wel zo nu en dan gaan doen maar hij heeft zijn griffelbeen gebroken gehad en durf het nu niet meer zo goed aan. Ook al is het volledig genezen. Wie weet, ooit 
 Ik hoor het wel als jou knappe merrie weer zo ver is!
 Ik hoor het wel als jou knappe merrie weer zo ver is! Vandaag zat er trouwens al veel meer rust in tijden de inspanning!
 Vandaag zat er trouwens al veel meer rust in tijden de inspanning!  Ben helemaal blij met m'n ventje!!!
 Ben helemaal blij met m'n ventje!!!                                                          .. Maarja beetje offtopic.
.. Maarja beetje offtopic. .
.