Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar goed het zwarte monster is nu 13jr en de laatste jaren eindelijk wat meegaander. Ze luistert nu zelfs naar 't baasje
Dus er is nog hoop
[/quote] 
Want ze heeft echt een "gaan met die banaan" blik daar 
Niet dat ik het rien kan afleren, want na 27 jaar zie je mij tijdens storm veelal zo door de bak gaan...
kan moeilijk zeggen dat hij braaf is maar je moet gewoon doorrijden want kijk hoe onstpannen hij loopt na al dat gekloot! wat voor afstamming is het? echt een super leuk beestje joh!

Annetje schreef:Ik vind het er wel netjes uitzien en vind de ruiter ook weinig verkeerds doen (denk dat je op een andere manier ook niet op blijft zitten) En zeker als je ook nog in het andere topic kijkt ziet het er erg vriendelijk uit. Maar dan toch rijst mij de vraag wáárom je paard zo doet? In het andere topic heb je namelijk ook zo'n halve steigerfoto. Is het verzet?
Je zegt dat ze niet vaak in de buitenbak komt, maar dat vind ik geen excuus eigenlijk. Krijgt je paard wel genoeg beweging? Heeft ze het koud buiten? (geschoren?) Of heb je in de buitenbak een keer als een dolle rondgegalopeerd?
Dit is trouwens geen commentaar, maar ik vraag het me gewoon heel erg af hoe dit komt. Ik zou het als ruiter zijnde ook zeker niet voor lief aannemen en accepteren, maar uitzoeken waardoor het komt en het proberen op te lossen.

Mellanii schreef:haha vind het wel knap hoe mensen het toch nog beter weten! zal niet voor niks een bijrijder opzitten! ik vind het er super uit zien! Heb dit ook meegemaakt want mijn paard is ook zo'n hete en ziet en ruikt vanalleskan moeilijk zeggen dat hij braaf is maar je moet gewoon doorrijden want kijk hoe onstpannen hij loopt na al dat gekloot! wat voor afstamming is het? echt een super leuk beestje joh!

mesastamp schreef:ik ken trouwens de bijrijder heb bij hem in de klas gezeten hihi...
maar ik vind hem zo streng op 1 foto alsof hij heel hard trekt, snap wel dat het een moment opname ois, maar is niet echt iets voor hem om zo te rijde, hij is normaal toch wel van het vriendelijke

Nee ga zo door hoor
! Ik kan me voorstellen dat je blij was dat jij de foto's aan het maken was en je bijrijder erop zat
Ze kijkt ook echt stout

? bokt kennende