Telandra @ Work Hoezo stout???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Martine_m

Re: Telandra @ Work Hoezo stout???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:27

ziet er netjes uit hoor! Van de foto's afgezien heb ik het idee dat je bijrijder het goed oplost! altijd leuk he die frisse paarden!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:34

Ziet er goed uit hoor!! Ik vind dat de ruiter het goed oplost. Enne, hoe zitten de zogenaamde kenners hier dan op het paard als je paard zo ondeugend is??? Ben er wel heel benieuwd naar.
Als mijn paard ondeugend is, kan die ook heel erg tekeer gaan. tja, dat heb je wel eens he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:35

Krijg gelijk flashbacks van m'n zwarte monster als ik naar deze foto's kijk. Ik wilde dat ik toen zo'n bijrijder had gehad, had ik tenminste niet altijd zelf het gevecht aan hoeven te gaan Knipoog Maar goed het zwarte monster is nu 13jr en de laatste jaren eindelijk wat meegaander. Ze luistert nu zelfs naar 't baasje Haha! Dus er is nog hoop Knipoog

Leuk paard en die bijrijder zo ik houden hoor want ik vind dat hij het netjes oplost en haar daarna toch ook netjes aan het werk krijgt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-11-07 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:36

Ik vind het er wel netjes uitzien en vind de ruiter ook weinig verkeerds doen (denk dat je op een andere manier ook niet op blijft zitten) En zeker als je ook nog in het andere topic kijkt ziet het er erg vriendelijk uit. Maar dan toch rijst mij de vraag wáárom je paard zo doet? In het andere topic heb je namelijk ook zo'n halve steigerfoto. Is het verzet?
Je zegt dat ze niet vaak in de buitenbak komt, maar dat vind ik geen excuus eigenlijk. Krijgt je paard wel genoeg beweging? Heeft ze het koud buiten? (geschoren?) Of heb je in de buitenbak een keer als een dolle rondgegalopeerd?

Dit is trouwens geen commentaar, maar ik vraag het me gewoon heel erg af hoe dit komt. Ik zou het als ruiter zijnde ook zeker niet voor lief aannemen en accepteren, maar uitzoeken waardoor het komt en het proberen op te lossen.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:40

Ik zie geen paard wat fratsen uithaalt, maar een bijrijder die fratsen uithaalt. Als ze haar misschien wat ruimte van voor zou geven, zou het beestje ook niet zo omhoog gaan. Wel een leuke merrie!
[/quote]
die handen Huilen[/quote]

Hoezo die handen?????[/quote]
ik ken trouwens de bijrijder heb bij hem in de klas gezeten hihi...

maar ik vind hem zo streng op 1 foto alsof hij heel hard trekt, snap wel dat het een moment opname ois, maar is niet echt iets voor hem om zo te rijde, hij is normaal toch wel van het vriendelijke

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:43

Monstertje Haha!
Ik vind ook niet veel verkeerds aan de reactie van de ruiter hoor, als ik dat koppie zo zie op de eerste foto zou ik ook mijn teugels wat korter nemen uit reactie Bloos Haha! Want ze heeft echt een "gaan met die banaan" blik daar Clown

Ik zou trouwens als het zo'n draak is in de buitenbak daar wat vaker gaan rijden. De mijne is ook echt een zenuwpees buiten, en ziet overal bakkabouters... maar ik ben daar toch expres vaak te vinden Lachen Niet dat ik het rien kan afleren, want na 27 jaar zie je mij tijdens storm veelal zo door de bak gaan...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6KCJ3RSI.jpg
Krijg ik ook commentaar op mijn strakke teugels Nagelbijten / Gniffelen
Vork

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:51

haha vind het wel knap hoe mensen het toch nog beter weten! zal niet voor niks een bijrijder opzitten! ik vind het er super uit zien! Heb dit ook meegemaakt want mijn paard is ook zo'n hete en ziet en ruikt vanalles Tong uitsteken kan moeilijk zeggen dat hij braaf is maar je moet gewoon doorrijden want kijk hoe onstpannen hij loopt na al dat gekloot! wat voor afstamming is het? echt een super leuk beestje joh! Haha!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 10:52

Annetje schreef:
Ik vind het er wel netjes uitzien en vind de ruiter ook weinig verkeerds doen (denk dat je op een andere manier ook niet op blijft zitten) En zeker als je ook nog in het andere topic kijkt ziet het er erg vriendelijk uit. Maar dan toch rijst mij de vraag wáárom je paard zo doet? In het andere topic heb je namelijk ook zo'n halve steigerfoto. Is het verzet?
Je zegt dat ze niet vaak in de buitenbak komt, maar dat vind ik geen excuus eigenlijk. Krijgt je paard wel genoeg beweging? Heeft ze het koud buiten? (geschoren?) Of heb je in de buitenbak een keer als een dolle rondgegalopeerd?

Dit is trouwens geen commentaar, maar ik vraag het me gewoon heel erg af hoe dit komt. Ik zou het als ruiter zijnde ook zeker niet voor lief aannemen en accepteren, maar uitzoeken waardoor het komt en het proberen op te lossen.

Mijn paard heeft nu voor de tweede keer een peesblessure gehad en ze is nog steeds een soort fris. ook door het weer.
Ze is niet geschoren en de andere foto's (uit mn onderschrift) zijn in de zomer, dus koud heeft ze het niet.
Het komt vooral omdat ze niks anders mag doen dan gereden worden of gestapt worden.
Ik mag haar niet meer longeren of losgooien na de blessures.
Dus ja, ze is af en toe gewoon heel erg fris...
Heb haar nu 2 en een half jaar en deze fratsen heeft al altijd gehad...
Ze mankeerd verder niks heb haar toen met deze blessure helemaal na laten kijken...

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 10:53

Mellanii schreef:
haha vind het wel knap hoe mensen het toch nog beter weten! zal niet voor niks een bijrijder opzitten! ik vind het er super uit zien! Heb dit ook meegemaakt want mijn paard is ook zo'n hete en ziet en ruikt vanalles Tong uitsteken kan moeilijk zeggen dat hij braaf is maar je moet gewoon doorrijden want kijk hoe onstpannen hij loopt na al dat gekloot! wat voor afstamming is het? echt een super leuk beestje joh! Haha!

Dankje.. ik ben ook errug blij met mn bijrijder!!

Afstamming staat in mn onderschrift Haha!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 10:57

mesastamp schreef:
ik ken trouwens de bijrijder heb bij hem in de klas gezeten hihi...

maar ik vind hem zo streng op 1 foto alsof hij heel hard trekt, snap wel dat het een moment opname ois, maar is niet echt iets voor hem om zo te rijde, hij is normaal toch wel van het vriendelijke

Ehm, ik denk dat ik wel wet welke foto je bedoeld, maar daar sprong ze dus echt niet overdreven 2 meter de lucht in vanuit galop!
Dus ja, dat het er dan zo uitziet...
Verder rijd hij altijd super netjes!!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:58

Wat een boef is het toch!
Fijn dat je bijrijder wel gewoon door durft te rijden.
En als mensen denken het beter te kunnen, laat je ze toch gewoon een rondje butsen?! Haha!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 10:59

Hahaha, ja needje, idd...
maar dan haken ze toch snel af... Als je ze dat voorsteld...

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:02

oohh sorry over heen gekeken.. haha Tong uitsteken Nee ga zo door hoor Knipoog

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:15

Altijd fijn, zo'n bommetje onder je kont Clown ! Ik kan me voorstellen dat je blij was dat jij de foto's aan het maken was en je bijrijder erop zat Haha! Ze kijkt ook echt stout Haha!
Prachtmerrie heb je trouwens zeg! En fijn dat ze weer aan het werk kan en mag!
Supermooie bak hebben jullie gekregen zeg!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 11:18

Dankje roughrebel!!
Ik was idd erg blij dat ik achter de camera stond Haha!

En die bak is echt super idd!! En mega groot!!
Ik heb er 1 keer in gereden op mijn monster... Nadat mn bijrijder er eerst op had gezeten Haha!

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:41

Wat een monster!! Ik mag er zaterdag weer voor het eerst op en ik krijg best even een brok in mijn keel als ik dan jouw beestje zo zie....

Je mag jezelf gelukkig prijzen met zo´n stoere bijrijder!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:46

Wat een mooi dier en wat een super bak zeg!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 12:18

Dank je dank je... Haha!

Plukje, succes!!! Tja, ik ken het gevoel!!! hahaha.. Zit vaak met mn hart in mn keel voordat ik erop moet...
En dat voelt mevrouw dan natuurlijk haarfijjn aan...... Nagelbijten / Gniffelen

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:23

Haha, wel leuk altijd zo'n frisse merrie

Zolang het joligheid is, kun je er waarschijnlijk wel om lachen. Het valt me trouwens nog wel mee met de reacties tot nu toe, maar misschien stilte voor de storm Tong uitsteken? bokt kennende Knipoog

Ik vind dat hij het netjes doet, ik had het zelf niet beter kunnen doen !

Kehylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:23

Je hebt een heel mooi paard!
Ik vind dat je bijrijder haar netjes rijd!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:28

knap paardje Haha!
maar lijkt ze nu zo klein of valt dat wel mee?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:30

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat het mijn paard niet is. Zou ik echt niet grappig vinden Clown
Ik vind dat het netjes opgelost wordt daar komt bij een paard wat zulke streken uithaalt zul je ook niet volgens het boekje handelen, al zijn er altijd uitzonderingen hier op bokt die dit wel kunnen Knipoog

pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:42

Kan me voorstellen dat je blij was dat je bijrijder erop zat en niet jij Haha!
Vind dat hij het goed doet hoor.

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:43

Haha, wat komt me dit bekent voor, de mijne doet dit ook alleen, neemt hij het bit ook nog eens vast en dan gaan we keihard sjeesen en bokken, maar ik ben tot nu toe altijd blijven zitten en probeer het op een vriendelijke manier op te lossen. Maar mijn instructrice is er nu zat van en wil dat ik het op een onvriendelijke manier ga doen. echt niet, ik ga hem niet kapot maken. Ik heb hem nu zelf op z1 niv. ondanks dat klieren loopt ie na een kwartier vriendelijk rond hoor hahaha

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:49

vind dat hij het netjes oplost, weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is als een paard lekker protesteert. mijn drachtige merrie kan er ook wat van! hij rijd hem goed, en later lijkt ie best ontspannen te lopen