Ziet er goed uit
gefeliciteerd met de 2e prijs en de mooie punten 
Heel veel suc6 nog!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gefeliciteerd met de 2e prijs en de mooie punten 

Citaat:Ik vind het erg knap hoor dat je zo rijd met een trekpaard, maar heb nog wel een aantal aandachts puntjes.
Je valt behoorlijk voorover, dus denk er om echt recht op te blijven zitten.
Daarnaast vind ik dat je nogal trekt en plukt aan de teugel(s) op het filmpje en je armen zijn geen rechte lijn met de teugels naar het bit toe.
Succes met haar verder!
Zijn het trouwens officiele wedstrijden of onderling?
. Citaat:Zo ziet er goed uit.
Doe het je niet na met een van onze trekpaarden die bij osn op stal staan.
Mischien dat we er eentje nog wel zo soepel krijgen maar die ander.
Die heet trouwens Tank dus denk wel dat dat genoeg zeg.
Is zo lomp als iets.
Zal zeggen ga zo door.
Ga je straks vaker een wedstrijd rijden of was dit maar 1 malig

.
Succes!
.
Srtha schreef:JE handen irriteren me heel erg.. !! Het komt over of je bij elke pas zo zaagt als de pest En je kan ze niet goed stil houdoen.. Iets om aantewerken
,, ik moet er wel aan werken hoor helemaal gelijk in. Normaal zit ik al heel wat stiller met mn handen maar ze was behoorlijk hieper tijdens de proef toen ze doorhad dat ze helemaal alleen in de bak was.
ik ga een beetje te veel voorover zitten dan. Citaat:Leuk om te zien dat je dit met een trekpaard doet.
Heb zelf ook een trekpaard (jong nog) en zou zelf ook wel benieuwd zijn in hoeverre je daarmee dressuur kunt rijden. Het lijkt me behoorlijk zwaar voor haar om b.v. te verzamelen, je moet toch dat hele zware lijf omhoog beuren, en lang draven en galopperen hebben ze sowieso wat meer moeite mee dan b.v. een licht Arabiertje.
Erg leuk hoor, en vind het behoorlijk knap!
Citaat:Ik heb zelf nooit een paard van dit formaat gereden, maar ik denk toch dat je meer aan een onafhankelijke zit moet gaan werken. Verder vind ik dat het paard erg netjes loopt.
Je armen schudden iets te veel mee en dat geeft een rommelig beeld. Je valt ook een beetje voorover.
Een praktische tip: ga eens zonder beugels rijden. Dat verbeterd je zit enorm. Als je zit in balans is ziet de rest van je lichaam er ook een stuk rustiger uit.
Ik wens je verder heel veel plezier samen, gewoon even de puntjes op de i zetten en vooral zo doorgaan! Want ik vind het echt leuk om te zien.
. Maargoed das geen exuus natuurlijk!. Zonder beugels oefen ik regelmatig mee
maar als we thuis rijden zijn we alletwee een stuk relaxter en dan gaat het al heel wat makkelijker allemaal
.