Zapallo B (Nassau x Lavendel x Ahoy) @ zijn derde wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Zapallo B (Nassau x Lavendel x Ahoy) @ zijn derde wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 19:47

Handen gelijk houden, rechtop en meer van je af Lachen
Verder lijkt het alsof je echt aan de teugels hangt, waardoor je nogal een gespannen beeld creërt. Ook moet je je hakken uitdrukken Lachen Succes!

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:47

Ik zou eerst zijn achterhand er meer onder gaan zetten voor je hem naar beneden wilt rijden, zit voor jezelf ook makkelijker.

Je trainingschema is idd ms best zwaar, maar im denk dat jij dat het beste kan beoordelen, jij kent je paard tenslotte het best. Bij mij gingen ze al zeuren dat ik haar 4 keer per week rijdt dus wat dat betreft...

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 20:53

Ja daar heb je gelijk in.. Van sommige mensen hoor ik inderdaad dat het teveel is, maar mijn instructie en de eigenaren van mijn paard zeggen dat ik het zo moet doen.. Dus doe ik het ook maar zo juist omdat ik vind dat ik zelf niet genoeg ervaring heb om die dingen zelf te beslissen..

Dankje voor het commentaar Lachen

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:59

Ik vindt het ook niet echt een prettig beeld. Mss heeft ie zijn bouw ook niet zo mee, vrij veel onderhals, beetje zwanenhals, waar door het nog meer lijkt dat ie in de 'krul' loopt/ 'getrokken' wordt.

Ik zie veel liever een paard met deze bouw én deze leeftijd, ook in de proef, veel lager ingesteld !!

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:34

dat heb ik dus ook, iedereen zegt wat anders, maar te veel vinden ze het al snel... Waar blijft jou paard gelukkig bij dat is de grote vraag die veel mensen vergeten, als ik die van mij minder rijdt wordt ze chaggo want daar is mevrouw het helemaal niet mee eens Koe

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 23:11

Ja precies, als ik die van mij een dag stil laat staan neemt ie een loopje met me, dus kies ik er liever voor om hem elke dag een beetje te rijden zodat ie lekker rustig blijft.