Boekt Davey vooruitgang?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Meetje22

Re: Boekt Davey vooruitgang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 19:24

elmiran schreef:
Laatste filmpjes gezien. Ik zou nog iets meer voorwaarts rijden.
En vooral veel overgangen rijden.

Nou ik vind dit persoonlijk voorwaarts genoeg.
Je moet niet vergeten dat het een paard is dat 2 jaar heeft stil gestaan.
Hij mag van mij gewoon rustig aan opbouwen Knipoog

Miesjuh94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 19:29

Leuk paardje !! Haha!
Als je wat meer vormen gaat rijden gaat hij automatisch meer aan de teugel lopen. Probeer hem ook iets meer voorwaarts te rijden.
Verder ziet het er leuk uit !! Knipoog
Leuke combinatie... Pling

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:51

Hoi Meetje,

Ik ben per ongeluk weer eens op Bokt beland ... is niet echt een gewoonte van mij Tong uitsteken

Je vraagt om positief commentaar ... hihi daar komt het dan:
Lekker privélesjes blijven rijden. De filmpjes die gemaakt zijn tijdens de les zijn in mijn ogen 100.000 % fijner om te zien dan de vorige filmpjes. Ik ben het helemaal eens met voorgaand commentaar Voorwaarts/neerwaarts rijden (maar dat heb je mij wel eens eerder horen roepen Duivel)
Verder moet je goed in het ritme van je paard blijven (vooral in de eerste filmpjes is hier niet echt sprake van) je bent niet alleen op het verkeerde been aan het lichtrijden maar je houdt er zelfs een heel ander tempo/ritme op na. Alsof jij 10km per uur gaat en je paard maar 7km per uur.

Stoer dat je de 'slechte' filmpjes durft te showen en dus ook niet bang bent voor commentaar.
Ga lekker zo door, en heel veel plezier met je paardjes.

Dautsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:44

Die laatste filmpjes zijn zeker een vooruitgang! Er mag wat mij betreft alleen wel wat meer actie in. Je hoeft niet kei hard te gaan scheuren, maar hij mag wel wat actiever gaan lopen. Zorg ervoor dat je een constante verbinding hebt met zijn mond, want vooral in de eerste filmpjes viel me op dat tijdens het lichtrijden je telkens contact verliest. Je zegt dat hij lange tijd heeft stil gestaan? Ook dan kan je hem actiever laten lopen. Liever een kwartier heel actief dan een half uur een beetje aanrommelen vind ik. Ga zo verder op deze manier en neem de tips mee. Dan moet je er zeker komen!

Heleen1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:47

Wow! Dit laatste filmpjes zijn echt al een enorme vooruitgang!! Ga lekker zo door! Lekker veel voorwaarts en veeel overgangen blijven rijden en dan komen julllie er wel!!! succes!