Het lijkt alsof Bijou soms erg tegen de hand komt.
Verder ziet Bijou er erg goed uit!
Ik ben nog steeds fan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Laura24 schreef:Leuke pony! Commentaar geef je zelf al...
ff offtopic: een anekdote is een kort (grappig) verhaal

Het beeld verstoort dan wel een beetje. Verder: leg je benen niet te ver naar voren. Je zit op een aantal voren een beetje naar achteren (best, liever dat dan voorover), maar daarbij steek je je benen net iets naar voren. Als je iets rechter zit, hangen je benen waarschijnlijk ook iets netter naar beneden...

Citaat:ff offtopic: een anekdote is een kort (grappig) verhaal

Jethafa schreef:Ik zie trouwens dat je op de haerst rijdt! Leuk, daar heb ik gelest de afgelopen paar weken. Wel een mooie stal daar he? Echt een mooie bak daar buiten..
bij herman ? en is zeker mooi maar vooral gezellig

en over dat stukje dat ze haar kaken wel los laat, klopt niet, aangezien dat niet deed.
Ik vind persoonlijk dat jij en Bijou idd beter kunnen, maar je kan je dag niet altijd hebben 
Vincent
Bijou actie he! ). en het komt zeker wel goed met jullie 2tjes!
niet erg, lijken ook erg op elkaar alleen Limerick heeft iets meer wit
ladylay schreef:Jethafa schreef:Ik zie trouwens dat je op de haerst rijdt! Leuk, daar heb ik gelest de afgelopen paar weken. Wel een mooie stal daar he? Echt een mooie bak daar buiten..
leonieswiennies : idd klopt, alleen het het nu de haerst

garny95 schreef:leuke pony, alleen heb je volgens mij 10 kg in je handen hangen.
Ik heb ook het idee dat ze onder je vandaan rent, al met al geen ontspannen indruk. Ik had liever iets positiever gereageerd, misschien als jij ook wat beter in je vel zit.

er komen zeker wel weer rijfoto's dat ik wel helemaal fit ben
ladylay schreef:heee annelotte : Ik dacht dat Target dat was ?
Maar vincent is ook echt geweldig
Al is hij al heel wat minder geworden vergeleken met toen hij er net was...
_Sas_ schreef:Ik vind de foto´s persoonlijk niet echt een fijn beeld geven
Je zegt dat je moe bent, en dat het daardoor minder fijn ging. Oke, kan ik inkomen. Maar vind dat je wel erg veel druk op je handen hebt, lijkt op sommige foto's als je hem in de krul trekt. Je eigen houding vind ik ook minder, je leunt achterover en je benen steken te ver naar voren.
Probeer haar met iets meer been te rijden, meer van achter naar voren. Waarschijnlijk wordt ze dan ook wat lichter van voren.
Verder vind ik het een superleuke pony, denk dat jullie ook een leuke combi kunnen vormen!