sjaantje schreef:Leuke foto's weer Cleo. Vind jullie weer vooruit gegaan! Pleit nu alleen ook voor GOEIE foto's
Dankjewel!! Hihi misschien moet ik maar wedstrijden opzoeken met prof fotograven, dan ben ik (en jullie) gegarandeerd van goeie foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sjaantje schreef:Leuke foto's weer Cleo. Vind jullie weer vooruit gegaan! Pleit nu alleen ook voor GOEIE foto's

!
Suzanne F. schreef:Het ziet er al beter uit als op de jurycursus!![]()
Waar is deze locatie? Mooie binnenmanege.
haha, ik vond dat er voor vele dingen nog hoge punten gegeven werden
tita schreef:inzomen die boel cleoo want dat is wel een mega-afstand.
Trouwensn met die camera kun je toch wel 10 foto's automatisch achter elkaar maken.
dan staat je moeder bij de c en als jij bij de b bent dan klikt zij gewoon 10x een foto gegarandeerd dat er eentje tussen zit die dichterbij is.
Het ziet er goed uit hoor (zover ik er verstand van heb) alleen eerlijk is eerlijk de foto's zijn matig.
Enne in je onderschrift lees ik weer dat je er 2 puntjes bij hebt..top
knabbelgirl schreef:ziet der goed uit cleo! Het lijkt alleen op de eerste paar foto's alsof je je linkerbeen wat afsteekt?
Jord schreef:He Cleo, leuk die foto's met je nieuwe paard en wat ben je veranderd (zag ik in je profiel).
Lekkere rustige stal daar denk ik?
Suc6 ermee enne voortaan je vader maar mee voor de foto's dan.
cle0o_o0 schreef:knabbelgirl schreef:ziet der goed uit cleo! Het lijkt alleen op de eerste paar foto's alsof je je linkerbeen wat afsteekt?
Ja joh, mijn linkerbeen heeft een afsteekafwijking en mijn rechterbeen heeft een naar achterligafwijking
Stoute benen