Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Si_monee schreef:Best leuk beestje hoor
vind het alleen niet echt slim dat je in dat weer gaat springen,
de bak ziet er erg nat uit. Voorderest vind ik het ook wat raar
dat je met regenkleding (regenbroek) gaat springen.
Lijkt me niet echt slim, er zijn niet voor niets rijbroeken
en als je dan nat word, kan je misschien beter na het rijden
een 'droge' broek aan doen

GinnyBanshee schreef:je ziet aan de fotos dat waar hij land steeds dieper, zwaarder en natter wordt. vind echt niet slim hij kan zoo makkelijk uitglijden. voor de rest ziet het er leuk uit, ben benieuwd naar beter fotos
) Dus niets op tegen dat je zonder beenbescherming rijd, maar ik vind je ondergrond nu niet bepaald veilig! Het scheelt dat je lage sprongetjes maakt, dat is nog wel te doen, maar je zegt dat het paard druk was en dan zal hij wel eens noodsprongen maken
dat lijkt me niet zo veilig in zo'n bak dan.
dena_mii schreef:Een heel leuk paardje, maar het is toch geen arabier? NRPS als de moeder een friesXgroninger is. Neemt niet weg dat het een leuk paard is.
Vind het nogal gedurft om in zo'n bak te springen en dan de foto's ook nog eens op bokt te plaatsen. Het is veelste nat en ik denk dat hier nog wel meer commentaar opkomt. Ook zou ik altijd met beenbescherming springen, juist omdat de bak zo nat is.
Annetje schreef:Beenbescherming ben ik zelf ook niet zo voor, zeker niet als het nat is want dan kan er altijd iets tussen komen te zitten (of je moet ze echt aantrekken) Dus niets op tegen dat je zonder beenbescherming rijd, maar ik vind je ondergrond nu niet bepaald veilig! Het scheelt dat je lage sprongetjes maakt, dat is nog wel te doen, maar je zegt dat het paard druk was en dan zal hij wel eens noodsprongen maken
dat lijkt me niet zo veilig in zo'n bak dan.
Ik vind je houding wel netjes trouwens, maar je beugels echt véél te kort! Leuk beestje trouwens, mag je zus trots op zijn.
Pistasche schreef:Leuk paard! Heeft 'ie wel beenbescherming om? Is wel belangrijk als de bak zo nat is!
)
Annemeik schreef:Ziet er leuk uit zeg!
Als hij zo vreemd spring probeerd hij zijn rug te bollen, en dat is juist goed. Het voelt wel een beetje vreemd, maar het is juist de beste manier.
Als ik jou was zou ik wat vaker met een drafbalk gaan springen. Dan moet hij echt gaan afzetten, heb nu het idee dat hij zich er een beetje over heen laat vallen ipv echt te springen. Daar train je de achterhand ook goed mee.
bizzybijtje schreef:Natte bak Natte bak Natte bak Natte bak Natte bak![]()
Lijkt wel een echo-topic![]()
Leuk paard, iets meer meegeven met je handen boven de sprong..... Succes !!