Ilan @ work dressuurtraining

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Armani88

Re: Ilan @ work dressuurtraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:51

wat een lekker beesje zeg, maar ik vind dat je ver naar voren zit !!

chantal99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 15:55

leuk bontje heb je.

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:14

Nimmy schreef:
Ik ken m ook, zeg ook absoluut niet dat ie t niet kan, maar voor zn pony is lang maken moeilijker dan voor bijv een paard wat meer lengte in zn lijf heeft... zeker in de galop kost t m nog de grootste moeitje om daar te blijven lopen.. is een kwestie van trainen en consequent daar naar toe rijden..
Ilan kropt zich idd graag op, dat is voor hem een makkelijke houding, en daar moet ie wat meer uitkomen

Ja tuurlijk en ik weet dat ilan het kan en daarom vind ik deze foto's niet echt goed. Daarbij vind ik de zit van lien ook niet goed. Ze kan het wel maar ze toont het niet op de foto's. Ilan loopt achter de LL en op de voorhand.
dus mijn conclussie: Ilan loopt hier niet goed, ilan kan veel beter en ook veel beter dragen dan dat hij op dit moment doet. Lien gaf al aan dat ze eigenlijk al klaar was met de training en hem heeft laten uitstappen en daarna weer heeft opgepakt, ik vind dat juist een goede oefening voor ilan zodat hij ook weet dat stappen niet direct het einde is.
Verder vind ik ilan geweldig!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 16:19

Mooi pony-tje hoor!

Hij mag inderdaad wel wat meer lengte in de hals en de rest van zijn lichaam. Maar ik lees dat je daarmee aan het werk bent. Het is inderdaad altijd makkelijker gezegd dan gedaan hè?

Misschien kan je hem (ook in de galop) proberen aan een lang teugeltje te rijden zodat hij vanzelf gaat zakken. Vanuit deze ontspannen houding kan je hem richting de nageeflijkheid rijden.

Veel succes samen.

mathilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:58

Whitepanther schreef:
@mabon: Haha ja dan kan iedereen zien hoe woest ie wel niet keek Tong uitsteken

@max_lover: Ja dat probeer ik nu steeds al maar dan laat ik ze toch steeds weer een stukje vieren :S misschien leg ik der volgende keer gewoon een knoop in dan kan dat ook niet meer Tong uitsteken

Ik had dat probleem ook hoor Knipoog
Maar ik ben daar blijven oefenen en dan komt het vanzelf Haha!
Knoop kan ook heel goed jah Lachen

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:28

Aan een lange teugel galoperen werkt bij hem volgens mij niet... dan breekt ie af, drukt ie zn rug nog verder weg en zn kop in de wolken..

ik zou juist m in draf voormekaar rijden, aangaloperen (op volte) proberen m rond te houden en breekt die af terug naar de draf en opnieuw proberen... veel korte stukjes galoperen en de ontspanning daarin opzoeken.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:57

Ik vind het gewoon een lekker ding, lijkt mij een heerlijke pony om mee te rijden/ springen Haha! !

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 16:36

je pony krijgt binnenkort ook een nieuw vriendje Haha!

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 17:09

Wat een superschattig koppie Haha!
Ik heb precies hetzelfde probleem met de nageeflijkheid bij het galloperen, maar hij geeft nu steeds meer toe! Gewoon blijven proberen en duidelijk hulpen geven.

joeplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 17:10

netjes hoor Knipoog

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 18:38

thnx Haha! en ja een leuk koppie maar hij kan echt zo donders kijken hihi Tong uitsteken