Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mieke_Cunna schreef:Mooi dier, ik zie alleen heel veel spanning, en getrek van die touwtjes in zijn mond.

mienetje schreef:Mieke_Cunna schreef:Mooi dier, ik zie alleen heel veel spanning, en getrek van die touwtjes in zijn mond.
Als je goed ziet, hangen de touwtjes constant in een boogje!
Jana_en_Ik schreef:Bij een aantal fotos inderdaad wel, maar bij de andere helft lijkt het toch echt wel of er spanning op staat en het lijkt op de foto ook alsof de touwtjes wel strak langs de borst lopen en zouden kunnen schuren. Persoonlijk zou ik eventueel een bontje onderlangs doen, want touwtjes kunnen toch venijig inwerken lijkt me...
Overigens wel een enorme knapperd en je rijtopic ziet er goed uit!
Ik ben normaal echt niet van de friesen maar deze is toch wel erg mooi. heb je rijfoto's ook gekeken. ik zou graag daar wel eens een foto zien dat ie wat langer in de hals is. die foto waar hij zo in de verte kijkt en jij op de hals "ligt" is heel mooi!! 

lieniminnie schreef:wát een lekkerding
hoe zit dat touwtje nou vast..?
Ik heb in het midden van de touwtjes een knoopje gelegd.. Dat heb ik op/bij de bovenste ring van de longeersingel, via daar heb ik de touwtjes aan beide kanten door de onderste ring, naar het bit, en aan de ringen onder de longeersingel vast gemaakt.. Omdat de touwtjes wat lang zijn, heb ik ze via de zijkant weer naar boven..