Nalex [haf] @ clubwedstrijd...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nalex [haf] @ clubwedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 15:42

Haha! Nath... Foto 8 is net alsof je gigantisch uithaalt voor een mega oplawaai Haha! Knipoog

Maargoed, ff serieus, vind het er goed uitzien Ja Je houding is over het algemeen best netjes, af en toe eens een hak vergeten uit te drukken. Denk daarnaast ook aan de ontspanning in je armen / handen. (foto 5) je hebt daardoor lichtelijk de neiging om voorover te gaan zitten.

Ga zo door! Lachen

(en even off-topic : ik heb ook altijd geleerd op de manege, zweep in de binnenhand als je in een bak rijdt omdat je anders met de zweep tegen de bakrand komt)

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 15:44

Ziet er netjes uit hoor Nath! En mooie punten ook.
Waar je je zweep moet houden, is niet vastgelegd hoor. Lekker doen wat je zelf het handigst vindt!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 16:21

wat is nalex een lekker ding!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 17:45

Van die zweep heb ik nooit geleerd.. Lachen Meestal heb ik het vanzelf al zo vanwege de bakrand, maar soms is het ook wel eens nodig om 'm even in m'n andere hand te pakken. Lachen

Hakken uitdrukken, tenen naar binnen en knik in elleboog + handen wat hoger ben ik druk op aan het oefenen. Lachen Normaal wil het wel lukken, maar omdat Nalex gisteren nogal aan het drammen was, waren mijn armen/handen idd nogal gespannen..

Bedankt voor de leuke reacties en tips Lachen