_Sammie_ schreef:Met het bovenstaande ben ik het ook mee eens.
Verder vind ik het hangeriger overkomen, je paard draagt bijna niet van achteren. (blijft voor iedereen altijd zo'n lekker punt)
Nou succes!
mijn paardje is al een stuk beter gaan lopen als voorheen
eerder hadden we voor onze gangen alleen maar 6sen en tegenwoordig gaat dat al veel beter
we hadden met de laatste wedstrijd (18 november) de volgende cijfers:
stap: 6
draf: 7
galop: 8
magicrover schreef:Zeg ik zag je ook op een Z2-paard voorbij komen, volgens mij word je doordat paard met je neus op de feiten gedrukt over je houding (positief bedoeld). Ik vind dus dat je echt vele malen beter bent gaan zitten op je eigen paardje. Het beeld is rustiger en netter. Ga zo door en Tica ziet er echt netjes uit.
dank je wel 
klopt dat je me voorbij hebt zien komen met een Z2 paard
op dat paard druk ik mezelf rechter in het zadel en vraag me niet hoe dat kan (denk omdat dat paard niet zo heel lekker zit)
en daardoor ga ik op mn eigen paardje ook beter zitten 
Rinske schreef:Wat me opvalt aan je topics is dat je ontzettend snel vooruit gaat, het ziet er nu al veel beter uit dan een maandje geleden ofzo, echt super

. Je paard loopt lekker en het ziet er vriendelijk uit, je houding is inderdaad een stuk verbeterd!
dank je wel 
en ik ben ook blij dat we zo snel vooruitgang boeken
maar ja daar werken we ook hard genoeg voor
we zijn in de trainingen al bezig met schouderbinnenwaarts en vandaag al zelfs bezig geweest met travers

Vio schreef:Die L moet inderdaad gene probleem worden-> zier er goed uit!
dank je wel
en ik hoop echt dat de L geen probleem gaat worden haha 
Martine_m schreef:en ik blijf me zo verbazen over jou lange beugels :p

tja ik heb nou eenmaal lange benen (al ben ik maar klein)