Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Smokey houdt vaak z'n hoofd scheef tijdens het rijden, nou een echte tick van hem.
ni3ki3 schreef:Ik ben verliefd op die schimmel!!
whiehoew.. wat een schatje!!

Laura24 schreef:Volgens mij heeft ze het over dat "schatje" op de achtergrond
dus komt goed
Hoop dat je nog veel lol met hem gaat beleven!
. Succes ermee! Liseef schreef:Ach, 't is nog een jonge pony ook, dat scheelt
Probeer vooral je handen rechtop te houden, zoals je zelf al zegt
En op foto 9 en 10 loopt hij niet aan de teugel, hij loopt achter de teugelMaar 't is wat oefenen, vooral met zo'n jong ding. Veel plezier en succes ermee!

Liseef schreef:Lara_Silver: De pony loopt op foto 9 en 10 achter de teugel, achter de loonlijn dus
Ik zou ook niet gaan klakken trouwens... Als je jezelf dat aanleert, kan het een slechte gewoonte worden (op wedstrijden etc.) Ik zou als ik harder zou willen, eerst rustig m'n kuiten aanspannen. Geen reactie, dan wat harder. Weer geen reactie, dan gewoon even goed je hakken erin zetten. :)
En inderdaad, les lijkt me erg verstandig! (Ook gewoon omdat de pony zo jong is hoor, dan kunnen dingen nog wel eens lastig blijken te zijn, zoals dat die scheef loopt met het hoofd).

Liseef schreef:Lara_Silver: De pony loopt op foto 9 en 10 achter de teugel, achter de loonlijn dus
Ik zou ook niet gaan klakken trouwens... Als je jezelf dat aanleert, kan het een slechte gewoonte worden (op wedstrijden etc.) Ik zou als ik harder zou willen, eerst rustig m'n kuiten aanspannen. Geen reactie, dan wat harder. Weer geen reactie, dan gewoon even goed je hakken erin zetten.
En inderdaad, les lijkt me erg verstandig! (Ook gewoon omdat de pony zo jong is hoor, dan kunnen dingen nog wel eens lastig blijken te zijn, zoals dat die scheef loopt met het hoofd).
_Sigrid_ schreef:Foto 5 vind ik een net beeld geven. Verder sluit ik me aan bij bovengenoemde commentaren (zadel + hoofd schuin)
Nog even over de goede galop aanspringen. Als je hem op de grote volte zet en het met stelling probeert...dan moet het haast wel goed gaan. Anders terug nemen en weer proberen, net zo lang tot het goed is. Het is erg belangrijk om hem op beide kanten goed te hebben lopen.
Leuk beest om te zien trouwens! Veel plezier verder samen.
Das te ingewikkeld.