Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nadia_Mocca schreef:Sander, eerlijk gezegd denk ik dat je beter op een grotere pony kan leren rijden. Dan heb je meer steun en rijd makkelijker licht.
Nadia_Mocca schreef:Weet ik, snap ik. Maar toch zou ik proberen op de grootste pony's te rijden!
nickyu schreef:ik begin even met het commentaar![]()
uhhh de uitrijdeken ..doe die aub de volgende keer ONDER je benen
vind het zo beetje gevaarlijk![]()
en uh was dit je 1e echte les ?
volgens mij ben je wel een snelle leerling
guppekop schreef:je vroeg wat er verkeerd aan is te rijden met gedraaide teugels..
zowiezo rijd het niet lekkeren als je het echt heeeel vaak doet kan je pony er schuurplekjes aan over houden.
Eva_Arno schreef:Malle! van manege de dragonder toch? en jou moeder heet Gerda?
Ik heb hier ook een tijdje gelest tot ik naar limburg verhuisde, en heb ook een aantal keer op Malle gereden! hij ziet er goed uit!
Sander454 schreef:Eva_Arno schreef:Malle! van manege de dragonder toch? en jou moeder heet Gerda?
Ik heb hier ook een tijdje gelest tot ik naar limburg verhuisde, en heb ook een aantal keer op Malle gereden! hij ziet er goed uit!
ik zou eigenlijk niet weten waar malle vandaan komt. zal het aan R_ajingo vragen ( hij is nu van bokt geband)
maar malle is nu eigen pony(van R_ajingo), en ik heb bij mijn vriend er voor de lol even op gereden en toen dachten we laten we wat foto's maken en die hebben we hier neergezet
Sander454 schreef:Eva_Arno schreef:Malle! van manege de dragonder toch? en jou moeder heet Gerda?
ik zou eigenlijk niet weten waar malle vandaan komt. zal het aan R_ajingo vragen ( hij is nu van bokt geband)
maar malle is nu eigen pony(van R_ajingo), en ik heb bij mijn vriend er voor de lol even op gereden en toen dachten we laten we wat foto's maken en die hebben we hier neergezet
Eva_Arno schreef:ik weet t toch eigenlijk wel zeker..maar hij werd alleen in de manege lessen gezet als ze pony's te kort hadden want het zoontje van de eigenaresse reed er zelf springwedstrijden mee. maar ik weet voor 100% zeker dat dat deze Malle is.
Eva_Arno schreef:ik weet t toch eigenlijk wel zeker..maar hij werd alleen in de manege lessen gezet als ze pony's te kort hadden want het zoontje van de eigenaresse reed er zelf springwedstrijden mee. maar ik weet voor 100% zeker dat dat deze Malle is.