Pogopoown
( nee ik beng een penny hoor
) is echt lieeff
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

( nee ik beng een penny hoor
) is echt lieeff

!
?

.
wat een snoepie zeg
Gekocht van de Familie Peek zo te zien. Mijn pony heb ik aantal jaren terug ook van hun gekocht, heb ik inmiddels niet meer. Ik reed wel eens samen met Pogo buiten. Fijn om te zien dat ie zo goed terecht is gekomen en veel plezier er nog mee!!
.
Unfaithful schreef:Ach wat leuk!!! Pogo.Gekocht van de Familie Peek zo te zien. Mijn pony heb ik aantal jaren terug ook van hun gekocht, heb ik inmiddels niet meer. Ik reed wel eens samen met Pogo buiten. Fijn om te zien dat ie zo goed terecht is gekomen en veel plezier er nog mee!!
Familie Peek heeft hem verkocht naar manege Groenesteyn (waar ik dus ook rij) en hij heeft daar een tijdje als manegepony gestaan, en toen heb ik hem gekocht. 
Zei ik toch
?
mentjuh schreef:Leuke pony zit echt een super leuk koppie op!
ben je alleen niet bang dat je snel te groot gaat worden voor hem? lees dat je hem pas 2 maanden hebt.
heel veel plezier verder met je mooie pony! aftekeningen zijn echt super
Ik had zelf een grotere voor jou genomen want je moet er lang me doen:P teminste lijk me het leukste Srtha schreef:mentjuh schreef:Leuke pony zit echt een super leuk koppie op!
ben je alleen niet bang dat je snel te groot gaat worden voor hem? lees dat je hem pas 2 maanden hebt.
heel veel plezier verder met je mooie pony! aftekeningen zijn echt super
dacht ik dus ook ik vind je nu al best groot voor hem..Ik had zelf een grotere voor jou genomen want je moet er lang me doen:P teminste lijk me het leukste