Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maverick schreef:@Shyla25 geeft niets hoor ik snapte hem al![]()

Succes! 
Shyla25 schreef:Pff had ik het toch niet helemaal verkeerd gezien

Riannneh schreef:echt super mooie paarden heb je! en ik geef je gelijk hoor, je ziet aan de ruiter dat hij weet waar hij mee bezig is.. en het komt er dan ook super uit, bij het ene paard meer als het andere maar dat is altijd zo.. ik zou mijn handjes dichtknijpen met deze kanjers! en ben benieuwd hoe het eruit komt met jou eropSucces!
Ik hoop dat ik hem ook zo voor elkaar ga krijgen

challenge67 schreef:nee hoor de lijnen van de benen van de paarden lopen mooi gelijk en dalen mooi in hun achter hand.
alleen de foto van de schimmel nr 4 vind ik haar even te ver achter de loodijn lopen,maar dit kan ook vertekenen omdat ik denk dat ze net de bocht om gaat .
mooie paarden en veel succes toegewenst
maar vergeet niet om eens een buiten rit te maken
gr mijn
maverick schreef:bambam99 schreef:De schimmel loopt zonder rug en bij de vos duurt dat ook niet lang meer. Ben niet erg onder de indruk, sorry.
hoef je ook niet te zijn. Erg knap dat jij dat van een foto kan zien
Kel2004 schreef:Ik vind Willy een machtig paard, maar als ik zo beoordeel uit de foto's moet dit paard niet te snel opgericht worden. Dan lijkt ie af te breken vanaf de schoft naar achteren. De schimmel is niet mijn ding... Ben benieuwd naar die 'perfecte foto's' over een maand of twee want voor de pi en de pa moet de schimmel toch ook lengte in de hals bewaren![]()
Wat voor bodem rijden jullie op?
, op sommige foto's zie je hem wat meer zakken in de hals en dan lijkt de rug beter gebruikt te worden.
Heb bij deze dus ook geen zin meer om mijn mening erop te geven.

jolentinus schreef:vind het erg leuke paarden.. maar welk niveau start je straks met de vos?
ben het met liesje23 eens. lijkt meer een show dan een training. als je een jong paard altijd zo hoog rijdt..ik weet t niet.