Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, en er is een grondbalk
) 
En bedankt voor de tips! 

! ChantalSmook schreef:waarom wil je ze dwingen dan voor iets wat ze uitzichzelf liever niet doen ?
LinnxSpeedy schreef:misschien nog een puntje om in de toekomst aan te werken.. ik weet niet of het zo is maar het ziet er natuurlijk wel beter uit als je ernaast loopt.. maar het is allemaal nog vrij nieuw enzo..Hoi, je hebt het inderdaad opgevolgt goed zeg! Ga zo door alleen is het niet beter als je eerst je pony half laat springen en dan jij anders heb je mischien kans dat je hindert maar dat laatste weet ik niet zeker hihhi !
ChantalSmook schreef:waarom wil je ze dwingen dan voor iets wat ze uitzichzelf liever niet doen ?
fiandor schreef:ChantalSmook schreef:waarom wil je ze dwingen dan voor iets wat ze uitzichzelf liever niet doen ?
Jou paard komt toch ook niet met een zadel naar jou toe, omdat hij zo nodig persee wil gaan rijden?
Hier moest ik toch even gaan lachen! ChantalSmook schreef:waarom wil je ze dwingen dan voor iets wat ze uitzichzelf liever niet doen ?
Hahah is idd handig
hihi Benji kijkt de heletijd naar jouw paardje
Btw ik zag jullie laats ook nog rijden, temminste ik zag een meisje met een pet op de zwarte rijden, en iemand anders was volgens mij die shet aant longeren
Kweet niet of jullie mij dan gezien hebben maar ik stond bladeren te harken