rommulus schreef:en hoe bedoel je precies alleen een bericht naar ons sturen ???
Misschien bedoeld ze de beledigingen die ze naar mij heeft gestuurd na mijn eerste reactie op haar..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rommulus schreef:en hoe bedoel je precies alleen een bericht naar ons sturen ???
Loesje88 schreef:Misschien bedoeld ze de beledigingen die ze naar mij heeft gestuurd na mijn eerste reactie op haar..

pleasure_21 schreef:ik wil me site aanmaken hoe jullie het hebben met foto's en alles
en alles een beetje snappen.
ik ben niet zo'n lees persoon daarom heb ik het niet gelezen niet goed mja wat doe je eraan.
mag ik nog vragen stellen of zal ik even naar een andere topic gaan hahaha
pleasure_21 schreef:ik wil me site aanmaken hoe jullie het hebben met foto's en alles
ik ben niet zo'n lees persoon daarom heb ik het niet gelezen niet goed mja wat doe je eraan.
) maar als je toch geen zin hebt om de antwoorden te lezen van mensen die je willen helpen, heeft het weinig zin denk ik?
Lezen moet je toch wel hier haha

pleasure_21 schreef:dus laat het maar .
zoek het ergens anders wel
Ir111 schreef:pleasure_21 schreef:dus laat het maar .
zoek het ergens anders wel
In de help functie misschien?

pleasure_21 schreef:kijk dat het leuk is om wat te sturen oke maar ik lees alles wat er gezegt woord dus het hoeft maar 1 keer gezegt te woorden en niet 10 keer ik zei al commentaar hoef niet om erbij te willen horen word er ook moe van .
dus laat het maar .
zoek het ergens anders wel en bedankt de mensen die wel wat nuttigs hebben gestuurd
Loesje88 schreef:![]()
dat we daar niet eerder mee zijn gekomen!

ik denk dat ik even lekker ga slapen, zo moeilijk dat lezen...
.