Dankje wel allemaal voor de reacties! Hij denkt idd dat hij nog hengst is ghehe
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Coby geeft fijn les he! Consequent maar toch fijn 
Citaat:Eerste wedstrijd 3de geworden ik helemaal trots en daarna alleen ma gewonnen was een droom die uitkwam, ben intotaal ieder seizoen Limburgs en Nederlands kampioen met hem geworden. van B t'm M2 heb wel nog Z gereden met hem maar is verkocht geworden aan Antoinette te Ritte

knabbelgirl schreef:Ziet er goed uit hoorCoby geeft fijn les he! Consequent maar toch fijn
Succes met je paardje, jullie zijn een mooie combinatie
Ik zat trouwens even in je profiel te kijkenCitaat:Eerste wedstrijd 3de geworden ik helemaal trots en daarna alleen ma gewonnen was een droom die uitkwam, ben intotaal ieder seizoen Limburgs en Nederlands kampioen met hem geworden. van B t'm M2 heb wel nog Z gereden met hem maar is verkocht geworden aan Antoinette te Ritte
Het is Antoïnette te Rielle

Solvej schreef:Hey Joyce dat ziet er super fijn uit!Heel fijn beeld!
Hoelang is dat nou ongeveer rijden vanaf hier naar Coby?
MontyRulezz schreef:Trouwens dat is echt een geweldig verjaardagscadeautje.... heel origineel!!
MissHaffie schreef:Oh wat gaaf, Joyce!
Ziet er erg netjes uit, mooie houding!
Charlotte, knap kind is't
blacklight schreef:Gave foto`s en ook een super leuk kado! Ik ken Whoopy! Die stond bij stal Veritas toen ik daar bezig was met een paard. Hij stond toen naast de bak en stond steeds met zijn neus door het voerluikje om aandacht te schooien. Ten minste als hij het is maar ik ben er bijna zeker van
haha ik wou dat ik ook ooit zo'n leuks verjaardags kado kreeg haha
Joyce, je hebt hem super aan het lopen
Op naar je volgende lessen bij Coby