Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

stalleke schreef:@ Blacklight, ik heb me coupon nog niet gezien dus weet ook niet in hoeverre de punten kloppen maar had denk ik wel de pech dat ik als eerste moest helaas. Had jou ook zien rijden, leuk paard heb je!

als ik niet door mag naar de kringfinale start ik hem januari l1 
: hoe is het met Tinkerbell?

MissJ schreef:Geheel offtopic![]()
: hoe is het met Tinkerbell?
die gaat ook goed, heb tijdje niet gestart om haar z1 klaar te krijgen maar dat heeft alleen maar averechts gewerkt want ze word nu in de ring zo heet dat het tenkoste gaat van de buiging in de oefeningen en het terug rijdne van de eenvoudige wissels. Nu is zre weer wat mee geweest en gaat het alweer een heel stuk beter! dus we starten maar gewoon lekker door, de wps komen wel weer. Het m2 is zo hard gegaan van de zomer. Zijn ook volop bezig met springen en dat doet ze eigenlijk ook heel erg goed dus binnekort ook een keer een springwedstrijdje stalleke schreef:Haha leuk dat je het vraagtdie gaat ook goed, heb tijdje niet gestart om haar z1 klaar te krijgen maar dat heeft alleen maar averechts gewerkt want ze word nu in de ring zo heet dat het tenkoste gaat van de buiging in de oefeningen en het terug rijdne van de eenvoudige wissels. Nu is zre weer wat mee geweest en gaat het alweer een heel stuk beter! dus we starten maar gewoon lekker door, de wps komen wel weer. Het m2 is zo hard gegaan van de zomer. Zijn ook volop bezig met springen en dat doet ze eigenlijk ook heel erg goed dus binnekort ook een keer een springwedstrijdje