Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

top! Alleen wel zorgen dat hij iets beter aan het been komt. Maar dat is al gezegt. Veder beetje trainen op spiertjes in z'n nek, die vind ik iets weinig! Maar komt helemaal goed!
enne.. 2 dec springen we niet meer in
dan springen we tussen de ervaren springerruiter
haha
maarja joh we zien het wel..Narya schreef:Nou ja, ik zag net toch écht een paard ertussenuit schieten. Ze springen dus niet altijd.
Rijan_ schreef:leuke fjord !
is dat op hippi centerum barenderecht?
Miss_Maya schreef:Voor je eerste keer vind ik het er toch goed uitzien hoor meid.
Ga zo verder! Je moet idd best wel veel schopjes geven misschien een zweepje erbij nemen. Dat rijd allesinds leuker
Fritsiej schreef:Ik vind je fjord er mooi uitzien! Zeker voor de eerste keer springlestop! Alleen wel zorgen dat hij iets beter aan het been komt. Maar dat is al gezegt. Veder beetje trainen op spiertjes in z'n nek, die vind ik iets weinig! Maar komt helemaal goed!
Maar zou hier geen springles nemen, de les ziet er niet uit, of ze nou beginnend zijn of niet!
Safiera schreef:Blijf rechtopzitten en naar voren kijken!

miss_lizje schreef:Narya schreef:Nou ja, ik zag net toch écht een paard ertussenuit schieten. Ze springen dus niet altijd.
op dat paard zat een meisje dat niet streng genoeg was. dan gaat het ook niet he.
miss_lizje schreef:had geen sporgen bij me dus moest hem af en toe echt vooruit schoppen.
groetjes

miss_lizje schreef:NU even voor de verduidelijking
IK WEET dat het niet risico vrij is daar.
HEEFT DUS GEEN ZIN OM ALLEEN MAAR NEER TE ZETTEN DAT HET TE GEVAARLIJK IS ENZ. DAAR!

Meetje22 schreef:miss_lizje schreef:NU even voor de verduidelijking
IK WEET dat het niet risico vrij is daar.
HEEFT DUS GEEN ZIN OM ALLEEN MAAR NEER TE ZETTEN DAT HET TE GEVAARLIJK IS ENZ. DAAR!
Ja hallo,jij opent een topic,dan weet je dat ook dit soort dingen genoemd worden.
Je kan het ipv gezeur ook zo zien: mensen willen je waarschuwen dat als het mis gaat,het hek ook echt van de dam is omdat je meteen het paard achter je in je nek krijgt![]()
Mensen die zonder cap rijden worden ook gewaarschuwd en op de gevaren gewezen en jij dus ook.femke_harley schreef:Hier is ook al wat van gezegd, zondag hadden ze al meer afstand enzoenne.. 2 dec springen we niet meer in
deze les..dan springen we tussen de ervaren springerruiter
Ik vind het er ook rommelig uit zien en je schrijft dat jullie vanaf 2 dec. bij de gevorderde springruiters gaan meespringen.
Ik hou mn hart vast hoe dat eraan toe gaat.
Kijk voor een eerste les ziet dit er best grappig uit maar met deze ervaring zou ik jullie echt niet tussen de gevorderden in zetten![]()
Dus een niet al te beste inschatting van de instructrice![]()
Verder wens ik je veel succes.

miss_lizje schreef:ik heb daar gereden en ken best veel van die paarden dus.
als je tog niks leuks of nuttigs te vermelden hebt doe het dan ook niet
femke_harley schreef:Hier is ook al wat van gezegd, zondag hadden ze al meer afstand enzoenne.. 2 dec springen we niet meer in
deze les..dan springen we tussen de ervaren springerruiter
Narya schreef:miss_lizje schreef:ik heb daar gereden en ken best veel van die paarden dus.
als je tog niks leuks of nuttigs te vermelden hebt doe het dan ook niet
Ah, nu wordt de discussie afgekapt. Jammer hoor. Het was allerminst als de kritiek bedoelt hoe jij het ziet. Ik maak alleen maar melding van het feit dat je jezelf tegenspreekt en ben benieuwd hoe het nu echt zit..
. ten 4e vraag ik me een beetje af waarom je naar 2 lesjes al naar de gevorderde les gaat, maarja eigen keus en als laatste wil ik je heel veel succes wensen!
miss_lizje schreef:capopjekop ik weet niet of je het gelezen hebt maar dat had ik al uitgelegt. ma heeft geen rijbewijs voor trailer en dit loop ik met hem zelf

miss_lizje schreef:ik heb 2 lessen bij de beginners gehad en het ging heel goed.
ik heb geen foto's filmpjes van de 2de les. je kan dus ook niet zien of het beter gaat.
als hij zegt dat we naar die les moeten waarom bij de beginners blijven zitten?
Verder top hor!