Mardenta (v.Goodwill)M1 en Jildau in herfstzonnetje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chilly

Re: Mardenta (v.Goodwill)M1 en Jildau in herfstzonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 02:05

rianne67 schreef:
Leuk paardje zeg! Die foto die hierboven geplaatst is, is echt gaaf kwa achtergrond kleur. Denk er wel zelf om dat je niet zo achterover hangt bij het stil staan, hierdoor trek je enorm in de mond. Dat is zonde.

Ja, nou dat lijkt zo inderdaad,maar mijn paard trekt aan mij kun je beter zeggen!! Vooral als ik m nog niet lekker bij elkaar heb en ik sta stil wil ze zich 'eruit' trekken. Dit is een trek die ze altijd heeft gehad,ook bij de vorige eigenaar. Als ik r goed aan elkaar heb en lekker aan het been gaat het goed maar als ik er net op zit is dat echt een vervelende trek. Huilen
Misschien tips daarvoor..?? Clown

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 08:41

Dat zou je bij het rijtechnische gedeelte van bokt kunnen vragen Ja

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 10:42

Mooi dier!
Ziet er netjes uit hoor!

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 14:58

Jildau, wat een mooie foto's weer! De foto's zijn ook op een bijzonder mooie dag gemaakt; die kleuren zijn daardoor echt Kwijl
Je hebt haar lekker aan het lopen, je ziet de "swung" van haar ook vanaf de foto's! Inderdaad een leuke aanwinst voor je fotoverzameling!
Veel succes en plezier nog saampjes en tot gauw op stal! Doei, doei

Chilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 09:36

AdemoJoey schreef:
Jildau, wat een mooie foto's weer! De foto's zijn ook op een bijzonder mooie dag gemaakt; die kleuren zijn daardoor echt Kwijl
Je hebt haar lekker aan het lopen, je ziet de "swung" van haar ook vanaf de foto's! Inderdaad een leuke aanwinst voor je fotoverzameling!
Veel succes en plezier nog saampjes en tot gauw op stal! Doei, doei

Hey Tess, ja super he. De kwaliteit gaat ver achteruit door het uploaden maar zo direct van de computer af zijn ze helemaal superrr. Jij nog gefeliciteerd met je 4e prijs op je wedstrijd met Ademo..en ben heel benieuwd naar je nieuwe zadel!

Chilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 09:38

joyce B schreef:
Weer mooie plaatjes Jil!
Gefeliciteerd met jullie eerste puntje in de M1, komen vast snel meer puntjes bij Knipoog
Ennuh, altijd handig zo'n enthousiaste en gedreven fotografe als stalgenootje Knipoog Kun je een leuk fotoalbum opbouwen Tong uitsteken Haha!

Hey hoi, ja ik ben druk bezig met een boek. Wou m opsturen en wat denk je...lukt niet!!!!
Uuuren mee bezig geweest. Hoe gaat het met Roma, heb jij niet wat foto's die we kunnen bewonderen?

Chilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 09:40

Udo2001 schreef:
Leuk dier, lijkt heel erg veel op mijn Timeless (v Goodtimes) nakomeling Zirocco ook een echt damespaard. Zal die zijn uiterlijk wel van pa & opa hebben geeerfd.

Hey ja dank je wel! Goodtimes en Goodwill komen allebei van VDL en voor zover ik weet zit er bij allebei Nimmerdor in het bloed. Heb jij ook het "Nimmerdor' karakter erin van een paard die je goed de baas moet zijn??

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 15:20

Chilly schreef:
joyce B schreef:
Weer mooie plaatjes Jil!
Gefeliciteerd met jullie eerste puntje in de M1, komen vast snel meer puntjes bij Knipoog
Ennuh, altijd handig zo'n enthousiaste en gedreven fotografe als stalgenootje Knipoog Kun je een leuk fotoalbum opbouwen Tong uitsteken Haha!

Hey hoi, ja ik ben druk bezig met een boek. Wou m opsturen en wat denk je...lukt niet!!!!
Uuuren mee bezig geweest. Hoe gaat het met Roma, heb jij niet wat foto's die we kunnen bewonderen?

Jammer dat het opsturen niet lukte!

Met Roma gaat het goed. Lekker elke week 1 of 2 buitenritjes en les nog elke week met veel plezier.
Helaas geen goede foto's. Geen goede fotograaf aanwezig, en kan nu thuis niet echt trainen omdat de bak kapot gereden is bij het bestraten en in een binnenbak wil het ook niet zo makkelijk foto's schieten Verdrietig anders had ik je graag eens meegevraagd als fotograaf Knipoog
Help je hopen op een droge winter en dat het een mooi voorjaar wordt?