Sily@bokt en Palermo @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: Sily@bokt en Palermo @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:35

patsur schreef:
op deze foto lijkt het alsof het zadel op de schoft ligt?

http://i86.photobucket.com/albums/k88/d ... border.jpg

Wel echt een leuke haflinger, wat een bekkie!
Verder je handen rechtop, meer voor je dragen en wat meer van je af werken ipv naar je toe Lachen

Ik wou dat ik Spokie der houding had, kaarsrecht, op der kont, haden op zijn plaats, geen kapstokken en tenen naar binnen (ruilen Aniet?)
Zadel ligt als ik erop zit nog steeds een kleine vuist boven de schoft, maar heb het dekje wel iets omhoog getrokken zodat dat niet om haar manen gaat trekken (stel je voor dat ze wat haren kwijtraakt van haar kostbare manen Haha! )

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:38

Sily schreef:
Ik wou dat ik Spokie der houding had, kaarsrecht, op der kont, haden op zijn plaats, geen kapstokken en tenen naar binnen (ruilen Aniet?)
Zadel ligt als ik erop zit nog steeds een kleine vuist boven de schoft, maar heb het dekje wel iets omhoog getrokken zodat dat niet om haar manen gaat trekken (stel je voor dat ze wat haren kwijtraakt van haar kostbare manen Haha! )

Maar jij zit denk ik wel een stuk effectiever, zodat je er niet afligt zonder zadel...hihi.
Maar zadel ligt goed. Heb ik ook mogen aanschouwen. En syl legt ook echt geen zadel op haar parretje dat niet goed ligt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:40

Spokie zit adembenemd.............. alleen had Par daar iets scheit aan Lachen Lachen

Bij Par moet je handig zijn Lachen Lachen en als je EN handig bent EN supermooi kan zitten................ gaat het hele plaatje supergoed zijn......

Op een of andere manier zie ik dit bij Par niet voor elkaar komen Lachen Lachen Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:42

Par ziet er goed uit Sil... wat heeft ze mooie vlechten... Tong uitsteken
jullie vormen een leuke combi.. en dwang zie ik idd ook niet terug op de foto's... Lachen

En gelijk heb je hoor, dat je mutserig bent.. ik laat ook niemand meer op Banjer rijden.. ja, onze instructrice... en uitstappen mogen mensen ook wel, maar meer echt niet... Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:43

(laatste reactie en dan wil ik alleen nog maar horen hoe geweldig mijn pownie is hoor Haha! Knipoog )

Ineke meisje op de schimmel zit net midden in de beruchte racemodus en is wat aan de gespannen kant, vandaag hebben we haar met een groepje gecoacht en moed ingesproken en ruiter en paard zagen er tien keer beter uit, zal binnenkort eens leuke nieuwe foto's maken.
Het gekke is dat iedereen wel op Par wilt stappen, vanaf de zijkant ziet het er namelijk zo uit: Syl pakt teugels op in stap, Par krult naar beneden.
Op de rug voelt dit heel anders en het zijn zulke kleine dingen die het hem doen bij Par dat als ik dan zoiets heb van vooruit....ga dan maar even ik na een paar minuten te horen krijg dat ze helemaal niet makkelijk meewerkt (duh)

Kim Par rijdt wel lekker!!! (na een half uur losrijden en bemiddelen maar na een half uur moeten we stoppen Koe )

Jullie laten het hier wel overkomen alsof ik Par als een heilige behandel hoor, zo erg ben ik nou toch ook weer niet?
Aniet zonder zadel met Par der kijk ik ren, stop en draai om lig ik er ook af hoor wijffie Haha!
Daar was Bram nog getuige van hahahaha.

Kim als Par nou iets minder maling had gehad aan Aniet der mooie houding was het zo'n geweldig stelletje geweest dat ik ze zo samen de Z ring in had gestuurd, man wat kan dat kreng netjes zitten zeg Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:46

Je poownie is geweldig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:47

Billy schreef:
Je poownie is geweldig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Mooi is ze he Haha! Duivel *vindt der pownie ook de allermooiste*

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:48

Absoluut Syl Lachen Lachen had een geweldig gezicht geweest...... was ook een hele leuke combi.......... tis dat Par zich van haar...... tja Par???kant liet zien Lachen Lachen

zeker weten dat het er van de kant af makkelijk uit ziet......... maar zo makkelijk is deze merrie niet......

en zeker syl.......... ze rijd heerlijk, maar je krijgt niks kado Lachen Lachen en dat maakt Par ook leuk Lachen Ik weet mijn Orun examen nog....... paasei, paasei heb ik moeten werken op dat beessie zeg!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:49

En syl, wat heeft Par trouwens een prachtige vlechten. En die foto met fotograve is ook echt heel mooi. Ze kreeg het mooi wel voor mekaar, om parretje aan de teugel te krijgen. Is niet makkelijk.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:50

...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:54

Djin is ook wel handig Lachen meiske kan lekker sturen Lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:55

KiWiKo schreef:
Absoluut Syl Lachen Lachen had een geweldig gezicht geweest...... was ook een hele leuke combi.......... tis dat Par zich van haar...... tja Par???kant liet zien Lachen Lachen

zeker weten dat het er van de kant af makkelijk uit ziet......... maar zo makkelijk is deze merrie niet......

en zeker syl.......... ze rijd heerlijk, maar je krijgt niks kado Lachen Lachen en dat maakt Par ook leuk Lachen Ik weet mijn Orun examen nog....... paasei, paasei heb ik moeten werken op dat beessie zeg!

Waarom denk je dat jij het examen mocht rijden Kim?
Niet omdat ze in haar meewerkmodus zat hoor Duivel
En de keuring Haha!
En de keer dat ik zei dat je haar zo mocht meenemen en ik in recordtijd 2 peuken naar binnen rookte om daarna dizzy en rustig weer op te stappen Haha!

Anita jij mag binnenkort ook wel weer keer proberen hoor, neem ik mijn cam mee en maken we echt mooie foto's Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 00:03

keuring was ik ook niet helemaal heppie mee Lachen Lachen ach, ach...... had een brok dynamite onder me, wat al zeker wel een half jaar onder het zadel was............ Orun examen was wat dat betreft makkelijker...........

Foto's van aniet op Par........... zullen mooie foto's zijn Lachen Lachen pownie kan zo gruwelijk lopen.........

ik heb zulke mooie stukken op mijn netvlies staan Lachen dat ik echt even stond te zwijmelen in het midden

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 00:41

Nog een paar maanden en dan loopt Par weer even gruwelijk goed als voordat ze besloot te leren zwemmen.
Het is wel goed te merken, de galop die eindelijk op zijn poten (pardon) terecht kwam is weer helemaal bagger...sjow hard aan gewerkt, maarrrr (positief) ze springt rechts nog steeds goed aan.
Alleen gaf ze er gisteren een paar minibokjes bij, wist niet wat ik meemaakte, ze waren echt mini, maar Par en een bokje?
Das toch helemaal niet barbie achtig he Haha!

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 08:41

Syl echt geweldige foto's, wist eigenlijk nog niet niet dat Par zooooo mooooooi was....Ik zou er toch maar een hengstje op laten gaan Haha! daar kan alleen maar iets moois uit komen!!

Ik heb het met libby na de spierbevangeheid ook heel rustig aan gedaan en heeft ook wel lang geduurd...
Ziet er echt goed uit!! lekker door trainen!! En schrijf je idd maar in voor die selectie!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 12:32

Mooie Par!! Haha!
Fijn dat het opbouwen na de spierbevangenheid goed gaat.

Je mag wel wat meer op je kont gaan zitten hoor, jij hebt hem tenslotte, ik niet Haha! Knipoog Tong uitsteken
Zit je niet er kort trouwens?

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 13:32

Zo zeg, kwebbelkonten... niet bij te benen jullie.

@Sil: heb even wat fotoboeken gekocht, dus als Par nou volgende keer wel de meewerkmodus aanzet (kun je daar niet zo'n handig knopje voor laten inbouwen) en ik niet van de (zucht) bagger foto's maak, dan gaat dat helemaal goed. Foto's van Priscilla en Blue in de longeercirkel zijn wel goed gelukt.. Zitten een paar errug leuke bij... Haha!

@Kim: ja, ikke is paardloos... Verdrietig Heb Moonie vanwege financiele redenen moeten verkopen. En damn, das wennen zeg. Maar Parretje is leeeeuuuuk. Ze naait je waar je bij staat (oeh, enge open deur die er het half uur daarvoor nog niet was, ahum), was bietje sterk bij mij aan de voorkant, enne, deed zoef zoef hobbel hobbel, maar oeh, coole meid! Haha!

Sil die had bij mijn foto precies op het goede moment geklikt, dus eh, Sil, jij wint, jij bent knapper... ROFL (Zal ik nog wat gallop foto's plaatsen? Duivel Whoosh! ) Hahahahaha....

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 13:38

GinnyBanshee schreef:
wat een super mooie haflinger, ze loopt ook erg netjes Haha! soms lijkt het alsof je je handen vasthoud, maar verder vind ik dat je netjes rijd Lachen

ben het met haar eens. leuk halfje. mooie koppie erop. werk aan je handen werk. veel succes met deze mooie halfje.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 13:40

jefreyginny schreef:
GinnyBanshee schreef:
wat een super mooie haflinger, ze loopt ook erg netjes Haha! soms lijkt het alsof je je handen vasthoud, maar verder vind ik dat je netjes rijd Lachen

ben het met haar eens. leuk halfje. mooie koppie erop. werk aan je handen werk. veel succes met deze mooie halfje.

Deze is heel, hoor..., niet half... ROFL
Of zou je hafje bedoelen...

ROFL

Maar je hebt gelijk... T is een onwijze knapperd!

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 13:44

hahaha is afkorting voor halflinger nauurlijk.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 14:03

Jammer alleen dat het een HAFlinger is, waar je die L vandaan haalt is mij een raadsel....

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 15:08

Leuk beesje Lachen

& Vind de foto's ondanks het aanscherpen van de foto's,vind ik ze erg netjes Ja

Veel plezier nog samen Lovers

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 15:14

Ik dacht dat je wilde dat ik je nog wat dingen uit zou leggen Tamara, maar zo te zien red jij je zo ook prima!!! Haha!

Zitten echt leuke foto's tussen! En dat in een binnenbak terwijl je die camera net hebt! Goed gedaan!

Ontzettend mooie haflinger trouwens ook om te zien!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 18:40

MarliesR schreef:
Ik dacht dat je wilde dat ik je nog wat dingen uit zou leggen Tamara, maar zo te zien red jij je zo ook prima!!! Haha!

Zitten echt leuke foto's tussen! En dat in een binnenbak terwijl je die camera net hebt! Goed gedaan!

Ontzettend mooie haflinger trouwens ook om te zien!

Ja goed he!
Ik heb mijn cam al een half jaar en NOG krijg ik dit soort foto's er niet uit...kan ook wel een bietje aan de kwaliteit van de cam liggen hoor Bloos

Tam ik heb wel een halfje hoor....half haflinger en half Parreding Haha! Knipoog

Ineke ik ga vanavond langer rijden, viel mij nu op de foto's ook erg op dat de beugels korter zijn dan op andere foto's, denk ergens in die weken dat ik er niet op kon gebeurd ofzo Verward

Iris ik heb een super gave hengst uitgezocht dus het moet eigenlijk wel gewoon gebeuren he Haha!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 21:17

Ze ziet er goed uit hoor syl.
Echt een knapperd.

We komen snel maar eens buurten.Mis jullie wel.

En Tam ik vind dat par wel bij je past en complimentje voor de foto"s.

Over het rijden zeg ik niks denk dat je in je handjes mag klappen dat je er op kan.Dikke knuf aan Barbie.