Ik vind dat je hem wel super netjes rijdt.
Setje staat hem ook wel heel erg hip.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind dat je hem wel super netjes rijdt.
)Kelly_Taco schreef:sjaantje schreef:Ook als je hem niet pertinent hindert, kan hij nog niet optimaal in balans lopen als jij zo zit als je nu doet. Kun je ons wel geen gelijk geven, maar dat is dan vrij dom.
Ik zit gewoon in het midden van het zadel
Overigens kun je gaandeweg de foto's zien dat ik mijn been meer aansluit.
Ik kan er vanaf dan pas aankomen.
Eerder neemt hij anders een loopje of springt hij in galop omdat hij nog niet ontspannen genoeg is.
Mijn benen eraf houden heeft dus wel degelijk een reden.
Ik weet dat ik ze aan moet kunnen sluiten maar in het begin maakt hij zoveel spanning dat het niet gaat.
Ik kan er steeds eerder aankomen dus hopelijk kan ik straks mijn been wel meteen aansluiten.
Achterover zitten heeft met mijn rug te maken al vind ik dat op dit paard reuze meevallen.
Sommige foto's zit ik inderdaad iets te ver achterover maar niet hinderlijk voor Merlin.
ook al is je paard heet, mag je nog je been niet afsteken, dan moet je er juist aan gaan rijden!
Als je er niet aan kan komen is hij dus niet AAN het been!
Sluit me bij Sjaantje aan!
maar komt vast wel goed hoor, het is een leuk paard om zo te zien!![]()
veel succes!
En ik denk dat ik echt wel voel dat hij hier fijner mee loopt ... dus dat dom mag je achterwegen laten
Kelly_Taco schreef:Ik ben nog niet bezig met mijn eigen houding, eerst het paard lekker aan het lopen krijgen dan mezelf

talented schreef:Kelly_Taco schreef:Ik ben nog niet bezig met mijn eigen houding, eerst het paard lekker aan het lopen krijgen dan mezelf
Wat een bijzondere uitspraak zeg. Zolang een ruiter niet correct zit, kan een paard ook niet correct marcheren!
Ben ik het helemaal mee eens. 
. Zo op het zicht ziet het er netjes uit!
Maar dit ziet er ook zeker netjes uit
) fjord! Verder kan ik me voorstellen dat je je benen er af steekt al hij erg gevoelig is. Idd proberen beetje bij beetje je been er aan te krijgen, maar je voel zelf wel wanneer dit wel en niet lukt! Ik denk idd namelijk dat je erg relaxt en alles stap voor stap met dit paardje moet doen. Verder vind ik het echt "gezever" over je houding! Ik zie nergens een dermate slechte houding dat je je paard negatief beinvloed! Misschien alleen qua beenhouding, maar dat punt beschrijf ik hierboven al. Dus ga zo door! Erg leuk beest!

en jij moet aan hem wennen natuurlijk.
Hij heeft een prachtig koppie, je kiest ze wel uit he
Machtig mooi paard. Welk dekje is dat?I am in love en zoek nog een sinterklaas cadeau:D Kelly_Taco schreef:sjaantje schreef:Ook als je hem niet pertinent hindert, kan hij nog niet optimaal in balans lopen als jij zo zit als je nu doet. Kun je ons wel geen gelijk geven, maar dat is dan vrij dom.
Ik zit gewoon in het midden van het zadel
Overigens kun je gaandeweg de foto's zien dat ik mijn been meer aansluit.
Ik kan er vanaf dan pas aankomen.
Eerder neemt hij anders een loopje of springt hij in galop omdat hij nog niet ontspannen genoeg is.
Mijn benen eraf houden heeft dus wel degelijk een reden.
Ik weet dat ik ze aan moet kunnen sluiten maar in het begin maakt hij zoveel spanning dat het niet gaat.
Ik kan er steeds eerder aankomen dus hopelijk kan ik straks mijn been wel meteen aansluiten.
Achterover zitten heeft met mijn rug te maken al vind ik dat op dit paard reuze meevallen.
Sommige foto's zit ik inderdaad iets te ver achterover maar niet hinderlijk voor Merlin.
En ik denk dat ik echt wel voel dat hij hier fijner mee loopt ... dus dat dom mag je achterwegen laten