Kan je je handen nog hoger houden??
En je houdt hem veel te veel vast...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan je je handen nog hoger houden??
En je houdt hem veel te veel vast...

monique4 schreef:Kan het kloppen dat je die foto`s afgelopen woensdag gemaakt hebt?
Ik zie je topic en dacht, wat komt die manege me toch bekend voor![]()
Ik was woensdag samen met mijn dochtertje in de manege, toen was jij vlgs mij aan het rijden, mijn dochtertje zei nog, mooi paard, is ook een valk hè, dus het ligt niet alleen aan de belichting van de foto.
Erg mooi paard, over de houding vind ik al genoeg gezegd, veel succes met de verkoop van dit paardje.
Staat hij trouwens gestalt in Belfeld?
Saar4 schreef:over het rijden is het meeste wel gezegd maar wat een schitterende kleur heeft jouw paard zeg!
! NoOoMiE schreef:En dat over het feit dat ze geen les zou krijgen, dat is echt bullshit, daar kan je niet vanuit gaan bij het zien van een paar foto's..
Al mag hij volgens mij wat meer naar achter zoat Cash wat meer schouderruimte krijgt, en dus zich beter kan bewegen. Nu belemmer je hem een beetje, zo lijkt het iig. De ruiter zelf zijn nogal achter in het zadel, denk dat dat eerder een reden is dat het zadel niet helemaal juist ligt. 
passie schreef:monique4 schreef:Kan het kloppen dat je die foto`s afgelopen woensdag gemaakt hebt?
Ik zie je topic en dacht, wat komt die manege me toch bekend voor![]()
Ik was woensdag samen met mijn dochtertje in de manege, toen was jij vlgs mij aan het rijden, mijn dochtertje zei nog, mooi paard, is ook een valk hè, dus het ligt niet alleen aan de belichting van de foto.
Erg mooi paard, over de houding vind ik al genoeg gezegd, veel succes met de verkoop van dit paardje.
Staat hij trouwens gestalt in Belfeld?
Het klopt idd dat je mij woensdag hebt zien rijden!! Ik ben dat meisje met die zwarte bockmann trailer![]()
Cash staat idd gestald in Belfeld. Samen met Ulla! Dat slanke donkerbruine paardje. (Waar ik vaker mee naar oefenwedstrijd ga op vrijdag)
Cash is eigenlijk donkerbruin maar omdat hij geschoren is, is hij vos/valk kleurig geworden
die je laatst voor de jouwe aan zag
en met een donkerbruine merrie, staat nu een beetje op rust vanwege haar drachtigheid
, maar het kan mooier.
Gaat alles goed met je merrie?
passie schreef:@ Monique4: Ik zag in je profiel al dat jij het was jaGaat alles goed met je merrie?
Gr. Danielle
de trees, ik mis het ontzettend
vanaf vlgd week gaat mijn dochtertje in de les bij Sigi, moet ik aan de kant toekijken, rollen omgedraaid.
passie schreef:@Born2BCrazy: Ik vind ook dat je bij het zien van deze foto's niet kan kan zeggen dat ik geen les heb. Deze foto's zijn op 10 minuten tijd gemaakt. Dus het zijn echt moment opname's. Ik rij regelmatig wedstrijden en ik heb altijd een 7 voor mijn houding en zit. Als je in mijn profiel kijken zie je nog andere foto's... Ander moment... Andere houding.
Je hebt harstikke gelijk dat mijn houding HELEMAAL nergens op lijkt op deze foto's. Normaal zit ik niet zo en dit is dan ook zeker iets dat ik erop moet letten dat ik me geen slechte houding aan ga leren...
passie schreef:@Born2BCrazy: Ik vind ook dat je bij het zien van deze foto's niet kan kan zeggen dat ik geen les heb. Deze foto's zijn op 10 minuten tijd gemaakt. Dus het zijn echt moment opname's. Ik rij regelmatig wedstrijden en ik heb altijd een 7 voor mijn houding en zit. Als je in mijn profiel kijken zie je nog andere foto's... Ander moment... Andere houding.
Je hebt harstikke gelijk dat mijn houding HELEMAAL nergens op lijkt op deze foto's. Normaal zit ik niet zo en dit is dan ook zeker iets dat ik erop moet letten dat ik me geen slechte houding aan ga leren...
@ Monique4: Ik zag in je profiel al dat jij het was jaGaat alles goed met je merrie?
@norway_girl: Er is geen reden voor die houding. Waarschijnlijk een slecht dag? Fout moment? Ik weet het niet.
Hij wil zich wel eens opkroppen. Ik rij hem daarom ook veel laag en rond maar daar zijn geen foto's van. Ik zal eens kijken of ik volgend weekend ofzo andere foto's kan maken.
Verder iedereen bedankt voor het kijken en reageren in het topic! Eindelijk wat meer positive reactie's!![]()
Gr. Danielle