Cash @ work met Passie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: Cash @ work met Passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:14

Jemig Bloos! Kan je je handen nog hoger houden?? Bloos! En je houdt hem veel te veel vast...

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:17

je rijdt hem haar leuk maar je handen mogen best lager

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:25

Kan het kloppen dat je die foto`s afgelopen woensdag gemaakt hebt?
Ik zie je topic en dacht, wat komt die manege me toch bekend voor Tong uitsteken

Ik was woensdag samen met mijn dochtertje in de manege, toen was jij vlgs mij aan het rijden, mijn dochtertje zei nog, mooi paard, is ook een valk hè, dus het ligt niet alleen aan de belichting van de foto.

Erg mooi paard, over de houding vind ik al genoeg gezegd, veel succes met de verkoop van dit paardje.
Staat hij trouwens gestalt in Belfeld?

NTuinenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:29

Pff, volgens mij is het na 1x wel duidelijk hoor! Knipoog

Ik vind het een leuk beestje, en je rijd hem verder netjes hoor!

En dat over het feit dat ze geen les zou krijgen, dat is echt bullshit, daar kan je niet vanuit gaan bij het zien van een paar foto's..

Ik kom snel eens die kant op hoor Daan! Knipoog

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:43

monique4 schreef:
Ik zie je topic en dacht, wat komt die manege me toch bekend voor Tong uitsteken

Ik was woensdag samen met mijn dochtertje in de manege, toen was jij vlgs mij aan het rijden, mijn dochtertje zei nog, mooi paard, is ook een valk hè, dus het ligt niet alleen aan de belichting van de foto.

Erg mooi paard, over de houding vind ik al genoeg gezegd, veel succes met de verkoop van dit paardje.

Het klopt idd dat je mij woensdag hebt zien rijden!! Ik ben dat meisje met die zwarte bockmann trailer Knipoog
Cash staat idd gestald in Belfeld. Samen met Ulla! Dat slanke donkerbruine paardje. (Waar ik vaker mee naar oefenwedstrijd ga op vrijdag)
Cash is eigenlijk donkerbruin maar omdat hij geschoren is, is hij vos/valk kleurig geworden Vork

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:54

Saar4 schreef:
over het rijden is het meeste wel gezegd maar wat een schitterende kleur heeft jouw paard zeg!

Jaaa vond ik ook al Haha!!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 23:51

NoOoMiE schreef:
En dat over het feit dat ze geen les zou krijgen, dat is echt bullshit, daar kan je niet vanuit gaan bij het zien van een paar foto's..

Nou, ik zou me toch 10x achter de oren krabben als een instructeur zo'n houding toestaat!
Niet dat mijn houding perfect is, maar ik vind wel dat een instructeur aandacht dient te besteden aan je houding. En als je regelmatig les hebt, 'sluipt zoiets echt niet in'.
Lijkt me nl. erg stug als je van de een op de andere dag opeens zo er op gaat zitten.

Bovendien neem ik aan dat Ts zich niet hoeft te verdedigen, dit is nl geen aanval, maar heb het even iets duidelijk gemaakt, dat kan misschien hard over komen.
Nogmaals, ga uit van een welwillende TS die zelf ook wel ziet dat haar houding niet optimaal is. Lachen

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 09:41

Heey,

Super mooi paard!
Ik vind je houding niet mooi je benen steken te ver naar voren.
En je houd je handen te hoog.
Op sommige momenten word hij ook te lang in zijn hals, het zou mooier zijn als je hem meer bij elkaar rijd.
Dan dat hij zo lang wordt.

Succes. Groetjes Chantal

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 09:51

Ik denk dat het zadel opzich wel goed ligt Knipoog Al mag hij volgens mij wat meer naar achter zoat Cash wat meer schouderruimte krijgt, en dus zich beter kan bewegen. Nu belemmer je hem een beetje, zo lijkt het iig. De ruiter zelf zijn nogal achter in het zadel, denk dat dat eerder een reden is dat het zadel niet helemaal juist ligt. Lachen

Opzich vind ik het er wél goed uit zien hoor. Diegene die zei dat de ruiter het paard in een oprichting forceert: Zo lijkt het bij mij ook op het eerste zicht. Echter, als je dan verder gaat kijken zie ik toch écht niet altijd druk op de teugels staan, sterker nog bij de 1ste halthoud foto is er een boogje zichtbaar. (en daar is de oprichting toch het minst geslaagd)

Volgens mij kan een stapje terug naar de basis geen kwaad. Gewoon eens één uurtje constant basis, en ontspannng dus. Volgens mij loopt Cash dan de volgende training stukken beter en losser, nu houdt hij zich wat vast denk ik, mede door het zadel. (die dus wat naar achter mag)

Vind het wel een práchtig paard, heerlijk hoofd! Veel succes met de verkoop iig. Lachen

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 10:30

passie schreef:
monique4 schreef:

Het klopt idd dat je mij woensdag hebt zien rijden!! Ik ben dat meisje met die zwarte bockmann trailer Knipoog
Cash staat idd gestald in Belfeld. Samen met Ulla! Dat slanke donkerbruine paardje. (Waar ik vaker mee naar oefenwedstrijd ga op vrijdag)
Cash is eigenlijk donkerbruin maar omdat hij geschoren is, is hij vos/valk kleurig geworden Vork

Haa, dan weet ik nu wie je bent, ik ben diegene met die antrasiet bockmann trailer Knipoog die je laatst voor de jouwe aan zag Vork en met een donkerbruine merrie, staat nu een beetje op rust vanwege haar drachtigheid Haha!
Ulla heb ik toen gezien, ging je mee op westrijd, jammer dat je Cash weg doet, een erg leuk paard Haha!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:52

Leuk paard hoor! Moet alleen zeggen dat ik je houding erg bellaberd en overdreven vind. Is daar een reden voor? Zo niet mogen je handen een paar cm naar beneden en mogen ze wat meer naar achteren aan je lichaam aan. Verder steek je je benen ontzettend af, waardoor je inzakt. Probeer eens een zweep langs je lichaam te houden vanaf je hielen. Zodra de zweep recht van de hielen naar de elleboog en schouder loopt zit je prima als het klopt.

Verder is het volgens mij een paard wat snel opkropt? Dat lijk je toch goeg op te lossen door die houding Tong uitsteken , maar het kan mooier.

Veel suc6 verder met de verkoop!

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:00

@Born2BCrazy: Ik vind ook dat je bij het zien van deze foto's niet kan kan zeggen dat ik geen les heb. Deze foto's zijn op 10 minuten tijd gemaakt. Dus het zijn echt moment opname's. Ik rij regelmatig wedstrijden en ik heb altijd een 7 voor mijn houding en zit. Als je in mijn profiel kijken zie je nog andere foto's... Ander moment... Andere houding.
Je hebt harstikke gelijk dat mijn houding HELEMAAL nergens op lijkt op deze foto's. Normaal zit ik niet zo en dit is dan ook zeker iets dat ik erop moet letten dat ik me geen slechte houding aan ga leren... Lachen

@ Monique4: Ik zag in je profiel al dat jij het was ja Lachen Gaat alles goed met je merrie?

@norway_girl: Er is geen reden voor die houding. Waarschijnlijk een slecht dag? Fout moment? Ik weet het niet.
Hij wil zich wel eens opkroppen. Ik rij hem daarom ook veel laag en rond maar daar zijn geen foto's van. Ik zal eens kijken of ik volgend weekend ofzo andere foto's kan maken.

Verder iedereen bedankt voor het kijken en reageren in het topic! Eindelijk wat meer positive reactie's! OK dan!

Gr. Danielle

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:12

Mooi paardje heb je daar zeg!!
Idd je zit zoals wij dat zeggen nogal in de stoelzit haha! Nee maar daar bedoel ik mee dat je je benen te ver naar voren legt en je handen te hoog houd maar dat zal je denk ik naar die reacties wel weten, beetje hier en daar wat werken en het komt helemaal goed! Haha!

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:35

passie schreef:
@ Monique4: Ik zag in je profiel al dat jij het was ja Lachen Gaat alles goed met je merrie?

Gr. Danielle

Ja, gaat goed met haar, ze zit nu op de helft, en de wedstrijden-stop bevalt haar ontzettend goed Vork de trees, ik mis het ontzettend Huilen vanaf vlgd week gaat mijn dochtertje in de les bij Sigi, moet ik aan de kant toekijken, rollen omgedraaid. Knipoog

Mag ik eigenlijk vragen waarom je Cash verkoopt?

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 08:17

passie schreef:
@Born2BCrazy: Ik vind ook dat je bij het zien van deze foto's niet kan kan zeggen dat ik geen les heb. Deze foto's zijn op 10 minuten tijd gemaakt. Dus het zijn echt moment opname's. Ik rij regelmatig wedstrijden en ik heb altijd een 7 voor mijn houding en zit. Als je in mijn profiel kijken zie je nog andere foto's... Ander moment... Andere houding.
Je hebt harstikke gelijk dat mijn houding HELEMAAL nergens op lijkt op deze foto's. Normaal zit ik niet zo en dit is dan ook zeker iets dat ik erop moet letten dat ik me geen slechte houding aan ga leren... Lachen

Oke, dan was dit gewoon een heeeeel fout moment..Laten we het daar dan maar op houden Vork

Succes nog met de verkoop Lachen

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:48

passie schreef:

@norway_girl: Er is geen reden voor die houding. Waarschijnlijk een slecht dag? Fout moment? Ik weet het niet.
Hij wil zich wel eens opkroppen. Ik rij hem daarom ook veel laag en rond maar daar zijn geen foto's van. Ik zal eens kijken of ik volgend weekend ofzo andere foto's kan maken.

Verder iedereen bedankt voor het kijken en reageren in het topic! Eindelijk wat meer positive reactie's! OK dan!

Gr. Danielle

Ik ben benieuwd naar de volgende reeks foto's