Zo gaat de frisheid er nooit uit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HupsSakii schreef:jakkiwakki schreef:Je paard is misschien wat frisser en stijver door dit weer. Langer warm rijden dus en misschien wat rek en strek oefeningen doen. sWinters geef ik Subli zonder, daar zit extra magnesium in. Werkt super bij ons frisse racemonster;) Het kijkerige is daarbij grotendeels verdwenen.
Ik kan haar best nog meer eten geven, maar ze krijgt momenteel al 3x Pavo basic (gratis bij stalprijs inberekent)
en nu dan ook nog Kruidenmuesli van eigen centjes.
Zou ik dan echt nog meer bijvoeren voor dit weer ?
terorita schreef:merk wel dat de paarden hier frisser zijn.
het is wel wat waaierig weer geweest.
dus veel bakkabouters worden dan gesignaleerd
goed ik denk dan ze staan nu op stal, en 2 weken terug nog op de wei..
dus willen ze nu zo nu en dan wel even uit hun panty gaan ja.
hebben de jongere dieren overigens meer last van dan de oudere paarden.
ik probeer de aandacht van het paard op mij te krijgen en niet op de enge dingen in de bak.
dus idd veel voltes wendingen overgangen.
hoe oud is het paard??
dus niet bepaald jong meer:P
Normaal heel braaf, doet eigenlijk geen sikkepit verkeerd.. Maar nu het weer zo zit.. Hij staat iedere dag gewoon in de buitenbak te ravotten met 2 andere vriendjes, maar in de les is het zo'n klier! Hij wil alles op zijn manier doen, dan langzaam, dan snel. Bokken deed hij voorheen ook niet, nu trekt hij afentoe een sprintje met een bokje erbij
. Bij hem zeggen ze ook dat het door het weer komt, want zodra het weer minder koud wordt, wordt hij ook weer rustiger?
Nomraal kan het heel rustig maar nu niet