Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bromfiets schreef:Let op dat hij zijn hoofd niet te veel kantelt. Bv meet halthouden en wijken. Voor de rest vind ik het er heerlijk ontspannen uitzien
Organiste schreef:En zolang je niet nog heel veel gaat groeien gaat dit super
AlaskaFries schreef:mag ik vragen waar je dat zadel gekocht hebt (en voor hoeveel)
Ulfeino schreef:Daarnaast begrijp ik niet helemaal hoe je officiele wedstrijden kunt rijden, tenminste ik lees in je profiel dat je secretaresse bent dus het lijkt me dat je ouder dan 18 bent.
Dan mag je toch niet met zo'n kleine pony aan officiele wedstrijden meedoen?
worteltje schreef:Nu vraag ik me af. Zoals de foto's hier laten zien lijkt het me gemakkelijker rijden op een schet dan op een groot paard. Net omdat je je benen er beter rond kunt sluiten.
Is het ook zo? Want ik meende dat je ook een groot paard had waar je eerst mee ree.
Wat vind je nu makkelijker en wat vind je het comfortabelst?
LisaxxRody schreef:Ik had er vorige week al wat over gezegd maar ik zal het nu uitleggen:
waarom zou JIJ wel op een shetlander mogen rijden terwijl je er veel te groot voor bent en een ander meisje ofzo dat minder goed rijdt niet ?..
ik zou zorro gewoon door een klein meisje laten rijden wat er beter op past.
en dat jij gewoon op een pony/paard gaat rijden??![]()
LisaxxRody schreef:Ik had er vorige week al wat over gezegd maar ik zal het nu uitleggen:
waarom zou JIJ wel op een shetlander mogen rijden terwijl je er veel te groot voor bent en een ander meisje ofzo dat minder goed rijdt niet ?
LisaxxRody schreef:ik zou zorro gewoon door een klein meisje laten rijden wat er beter op past.
en dat jij gewoon op een pony/paard gaat rijden??![]()
Norway_girl schreef:Ziet er lekker uit hoor! Suc6 verder en op naar de M
BE_GENTLE schreef:Moet eerlijk zeggen dat de combinatie wel leuk vind maar dat je als volwassen vrouw je niet echt meer kan vertonen op een shetlander, ik snap dat een shetlander makkelijk is om te rijden maar daarom zou ik zelf de uitdaging aan gaan om een groter dier te gaan rijden en op hetzelfde niveau uitkomen waar je nu zit.. shetlanders zijn voor kinderen tot een jaartje of 12 en je hebt genoeg kinderen tot 12 jaar die super en gemotiveerd rijden..
En anders ga er vrijheids dressuur mee doen of zet hem voor een karretje zo zijn jullie toch samen en hebben beide plezier..
Ik vind het daarbij slecht dat je met een shetlander op welke leeftijd 18+ dan ook tussen de paarden mag starten..
ukkiepuk schreef:BE_GENTLE schreef:Moet eerlijk zeggen dat de combinatie wel leuk vind maar dat je als volwassen vrouw je niet echt meer kan vertonen op een shetlander, ik snap dat een shetlander makkelijk is om te rijden maar daarom zou ik zelf de uitdaging aan gaan om een groter dier te gaan rijden en op hetzelfde niveau uitkomen waar je nu zit.. shetlanders zijn voor kinderen tot een jaartje of 12 en je hebt genoeg kinderen tot 12 jaar die super en gemotiveerd rijden..
En anders ga er vrijheids dressuur mee doen of zet hem voor een karretje zo zijn jullie toch samen en hebben beide plezier..
Ik vind het daarbij slecht dat je met een shetlander op welke leeftijd 18+ dan ook tussen de paarden mag starten..
Dit is werkelijk waar de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Het is juist moeilijker om een shet in de L2 paarden uit te brengen dan een paard of grote pony op hetzelfde niveau![]()
Ben heel benieuwd in welk opzicht volgens jou een shetlander makkelijk te rijden zou zijn dan een "paard" ??